سازمان‌لیگ به بهانه دربی پایتخت هدست‌های ۲۰۰ میلیون تومانی خرید + عکس

هدست‌های جدید داوران ایرانی با فناوری روز دنیا توسط سازمان‌لیگ خریداری شده است و برای اولین‌بار در دربی پایتخت استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز پنجشنبه _بیست‌وسوم آذر_ در دیداری معوقه از هفته پنجم فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار با توجه به جدال دو تیم در جدول رده‌بندی و عملکردشان در چند هفته اخیر از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم بازنده ممکن است وارد یک بحران جدی شود.

برای این دیدار مهم طبق اعلام سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، هدست‌های جدید داوران فوتبال خریداری شد و نخستین دست از این هدست‌های جدید با برند «وکرو» به تهران رسید که این هدست‌ها برای استفاده داوران دربی ۱۰۲ به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد.

نمونه این هدست‌ها در وبگاه «datamatiksportnordics» برای فروش گذاشته شده و قیمت هر ست آن ۴۰ هزار و ۲۷۵ کرون سوئد در نظر گرفته شده است که اگر قیمت هر کرون را معادل ۴,۸۵۰ تومان در نظر بگیریم، قیمت هر ست آن ۱۹۵ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۷۵۰ تومان می‌شود که به این قیمت مبلغ گمرکی نیز اضافه می‌شود.

سازمان‌لیگ به بهانه دربی پایتخت هدست‌های ۲۰۰ میلیون تومانی خرید +عکس

نکته‌ای که در هدست‌های جدید داوران دیده می‌شود این است که این هدست‌ها قابلیت استفاده در سیستم کمک‌داور ویدئویی را دارا هستند و پس از اینکه فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اجازه استفاده از سیستم کمک‌داور ویدئویی را در دربی داد، دیگر داوران هم از این حیث مشکلی نخواهند داشت.

کد خبر 711575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.