کاهش ۹ درصدی تلفات جاده‌ای در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد آمار جان‌ باختگان تصادفات برون و درون شهری در استان کردستان کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی اظهار کرد: طرح زمستانی پلیس راه و راهور از امروز سه‌شنبه با همکاری اداره‌کل راهداری، راه و شهرسازی، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو و آتش‌نشانی در استان آغاز شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح دو هزار و ۵۰۰ نفر و ۷۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین بکارگیری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان کردستان به استفاده از دو بالگرد (اورژانس هوایی و هلال احمر) برای امدادرسانی سریع در این طرح اشاره کرد و گفت: همه متعهد هستیم محیطی امن، همراه با امنیت و آرامش خاطر برای مسافران و رانندگان در استان فراهم کنیم.

سردار آزادی هدف از اجرای این طرح را مدیریت ترافیکی و کاهش تعداد تلفات دانست و اضافه کرد: روان‌سازی ترافیک، احداث ۱۳۰ پایگاه راهدارخانه و ایستگاه‌های پلیس از جمله اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: امسال به برکت همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم، شاهد کاهش ۹ درصدی جان باختگان در تصادفات برون و درون شهری نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: طرح زمستانه از امروز آغاز و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط به بهترین شیوه اجرا شود.

کد خبر 711550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.