پیست اسکی اوجور سرعین در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از پیست‌های اسکی اوجور و آلوارس مهرگان از توسعه پیست‌های اسکی استان در راستای رونق گردشگری زمستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب عصر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ در بازدید از پیست‌های اسکی اوجور و آلوارس مهرگان شهرستان سرعین اظهار کرد: توسعه تأسیسات گردشگری زمستانی از جمله پیست‌های اسکی در راستای خروج استان از گردشگری فصلی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: عملیات اجرایی پروژه پیست اسکی اوجور تقریباً به اتمام رسیده است و پس از اجرای راه دسترسی، این مجموعه می‌تواند به عنوان یکی از پیست‌های مطرح کشور مورد استفاده علاقمندان قرار بگیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: پیست اسکی آلوارس مهرگان نیز به عنوان قدیمی‌ترین پیست اسکی استان آماده میزبانی علاقمندان و گردشگران است و برای سال‌های آتی این مجموعه نیز برنامه‌های توسعه‌ای دارد.

محمدی ادیب با اشاره به پتانسیل ویژه این استان برای توسعه گردشگری زمستانی، ادامه داد: اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل از سرمایه‌گذاری در حوزه تأسیسات گردشگری زمستانی حمایت می‌کند.

وی گفت: با مشوق‌های خوبی که تأسیسات گردشگری اعم از مراکز اقامتی و آب‌های گرم معدنی و مراکز دیگر برای جذب گردشگران در نیمه دوم سال در نظر می‌گیرند، بهره‌برداری از پیست‌های اسکی در حال ساخت می‌تواند در تبدیل اردبیل به قطب گردشگری زمستانی در کشور مؤثر باشد.

کد خبر 711549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.