آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان در استان فارس

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از آغاز طرح انتظامی- ترافیکی ویژه زمستان در سطح استان فارس با مشارکت دستگاه‌های مربوطه در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، یوسف ملک زاده امروز_ سه شنبه بیست و یکم آذر_ در این مراسم که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، اظهار کرد: طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۲ در استان پهناور فارس با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه‌های مربوطه از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی از امروز آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح روزانه ۸۲ تیم گشت به محورهای مواصلاتی اعزام خواهند شد، افزود: در این خصوص ۲۲ پاسگاه پلیس راه و ۹ پایگاه زمستانه در حوزه ترافیک جاده‌ای انجام وظیفه می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه جاده، خودرو و انسان سه عامل وقوع تصادفات رانندگی است، تصریح کرد: در این موضوع اگر هر کس نقش خود را به خوبی ایفا کند، می‌توان وقوع حوادث رانندگی را کاهش داد.

ملک زاده با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود، حضور مؤثر در محورهای مواصلاتی، احساس مسئولیت کردن همه دستگاه‌ها و نصب دوربین و رفع معایب آنها در کاهش حوادث رانندگی بسیار تأثیرگذار است.

کد خبر 711547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.