سریال تلویزیونی با محوریت سبک زندگی یزدی ها ساخته می شود

استاندار یزد گفت: یک مجموعه تلویزیونی ۵۲ قسمتی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها با عنوان «پشت پرده» ساخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه‌ای این مجموعه در راستای شناساندن رویکردها، برنامه‌ها و اقدامات دارالعباده یزد، برگزار شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست، از ساخت یک مجموعه تلویزیونی ۵۲ قسمتی با محوریت سبک زندگی یزدی‌ها با عنوان «پشت پرده» خبر داد و گفت: این مجموعه از نیمه‌های اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: موضوع اصلی مجموعه تلویزیونی «پشت پرده» با محوریت مسائل اجتماعی از جمله فرزندآوری و سبک زندگی یزدی‌ها است و ظرفیت‌های مختلف استان را به نمایش می‌گذارد.

استاندار یزد با اشاره به برنامه‌ریزی استانداری یزد و سازمان تبلیغات اسلامی جهت ایجاد «مرکز رسانه‌ای نهضت» در یزد، گفت: به همین منظور فضای مورد نیاز برای ایجاد این مرکز، از سوی استان یزد تأمین خواهد شد و سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت تجهیز و استفاده از این فضا و تأمین منابع انسانی را بر عهده خواهد داشت.

فاطمی در ادامه از استقرار دبیرخانه دائمی «جشنواره سرود فجر» در یزد و نیز پوشش گسترده دستاوردها و پروژه‌های ملی استان توسط خبرگزاری مهر به عنوان موضوعات دیگری از موارد همکاری میان استانداری یزد و سازمان تبلیغات اسلامی نام برد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات استان در راستای معرفی شعائر دینی، آداب و رسوم مذهبی و عزاداری‌های ماه محرم یزدی‌ها، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز استان به طور خاص در حوزه تولید محتوای عزاداری‌های یزد در شبکه‌های سراسری فعالیت می‌کند.

استاندار یزد در همین راستا ادامه داد: همچنین دبیرخانه «یزد، حسینیه ایران» نیز به طور ویژه بر روی آئین‌های عزاداری و عرق و ارادت مردم یزد به اهل بیت تمرکز پیدا کرده است.

فاطمی در پایان با اشاره به پوشش جهانی عزاداری‌های استان یزد، خاطرنشان کرد: برپایی تور ویژه گردشگران خارجی جهت مشاهده عزاداری یزدی‌ها در ایام محرم، از مهم‌ترین برنامه‌های استان در این زمینه است.

کد خبر 711539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.