۲۱ روستای کرمانشاه تا پایان سال جاری آبرسانی می‌شوند

۲۱ روستای شهرستان کرمانشاه تا پایان امسال با افتتاح مجتمع‌های آبرسانی دارای آب شرب می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه بررسی پروژه‌های آبرسانی به شهرستان کرمانشاه در حوزه شهری و روستایی بعد از ظهر امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر_ با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، معاون بهره‌برداری و توسعه آب، مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه، مدیران مناطق و دیگر مدیران ستادی در سالن جلسات ستاد شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه تمام مشکلات حوزه آب شرب شهر کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات را ارائه و مقرر شد که معاون بهره‌برداری و توسعه و مدیر شهر کرمانشاه و سایر مدیران، این برنامه‌ها را در دستور کار قرار دهند تا برای سال آینده هیچ‌گونه تنش آبی در شهر کرمانشاه نداشته باشیم.

در حوزه روستایی نیز تصمیمات مهمی اتخاذ شد، از جمله اینکه مقرر شد آبرسانی به پنج روستای مجتمع شادمان، ۶ روستای مجتمع قلعه سلیمان خان و ۱۰ روستای مجتمع سراب نیلوفر تا پایان سال به اتمام رسیده و آماده افتتاح شوند.

بر اساس گزارش ایمنا، مقرر شد در صورت تأمین اعتبار در حوزه جهاد آبرسانی، پروژه‌های مجتمع امام علی (ع) یک با ۲۳ روستا که بیشترین تنش آبی در استان را دارند، سریع‌تر به اتمام رسیده و تنش‌ها رفع شوند.

کد خبر 711534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.