استقبال مردم شهیدپرور لرستان از ۳ شهید گمنام دفاع مقدس

در ایام فاطمیه(س) و با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهرهای دورود، ازنا و الیگودرز تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، کاروان خودرویی حامل پیکر پاک سه شهید گمنام تازه تفحص شده دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) صبح امروز _سه‌شنبه، بیست‌ویکم آذر_ در میان استقبال پرشور و باشکوه مردم دورود وارد این شهرستان شد.

مردم شهیدپرور دورود با حضور پرشور خود پیکر مطهر شهدا را از میدان شهدای هفتم تیر تا مسجد امیرالمومنین (ع) تشییع کردند.

ظهر امروز نیز کاروان شهدای گمنام به شهر الیگودرز رسید و مورد استقبال عاشقان و شیفتگان راه فاطمی (س) قرار گرفت، شرکت‌کنندگان با تشییع پیکر شهدا از میدان امام حسین (ع) تا مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر بار دیگر با آرمان‌هان‌های شهدای والا مقام تجدید بیعت کردند.

امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا با حضور سه لاله فاطمی در مصلی شهر ازنا برگزار خواهد شد.

مراسم وداع با کاروان شهدای گمنام پنجشنبه بیست‌وسوم آذر از ساعت ۹ تا ۱۱ در شهرستان چگ نی، ساعت ۱۵ تا ۱۷ در کوهدشت و پس از نماز مغرب و عشا مراسم شبی با شهدا در رومشگان برگزار می‌شود، همچنین همچنین جمعه از ساعت ۹ تا ۱۱ شهرستان پلدختر افتخار میزبانی شهدای گمنام را دارد و هنگام نمازجمعه مردم ولایت‌مدار معمولان میزبان شهیدان گمنام هستند، غروب جمعه نیز مراسم شبی با شهدا در سه مسجد خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، قرار است پیکر این شهدای والامقام ۲۶ آذرماه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در شهرهای کوهنانی، سپیدشت و فیروزآباد تشییع و به خاک سپرده شوند.

کد خبر 711520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.