سرمایه‌گذاری کاترپیلار در شرکت بازیافت فلزات

شرکت صنایع سنگین آمریکایی کاترپیلار با سرمایه‌گذاری در شرکت Nth Cycle به بهبود فرآیند بازیافت و پالایش فلزات کمک می‌کند.

‌به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت صنایع سنگین آمریکایی کاترپیلار یکی از چندین شرکتی است که ۴۴ میلیون دلار به شرکت بازیافت Nth Cycle در ماساچوست کمک مالی کرد، Nth Cycle توسعه‌دهنده تنها سیستم پالایش مدولار الکترواستخراج ثبت شده در جهان است؛ واحد مدولار الکتروشیمی رشوب شیمیایی و فیلتراسیون را برای پردازش مواد حاوی فلز ترکیب می‌کند و آن‌ها را به فلز و نمک فلزی برای فروش مجدد تبدیل می‌کند.

این سیستم هر نوع فلزی را در هر حالتی فقط با استفاده از برق و آب استخراج می‌کند؛ به نظر می‌رسد که همکاری شرکت کاترپیلار با Nth Cycle از تعهد کاترپیلار برای دستیابی به اهداف مرتبط با آب‌وهوا و ایجاد یک زنجیره تأمین دایره‌ای پشتیبانی می‌کند؛ شرکت‌های یادشده تا جایی که ممکن باشد منابع، آب و انرژی را از طریق جریان دایره‌ای مواد حفظ می‌کنند؛ فناوری پالایش الکترواستخراج Nth Cycle می‌تواند به بازگرداندن مواد ارزشمند به زنجیره تأمین کمک کند.

Nth Cycle بودجه اولیه خود را در سال ۲۰۲۱ دریافت کرد و سیستم‌های خود را به صورت تجاری در سال ۲۰۲۲ به کار گرفت، به تازگی نیز اعلام کرده است که قرار است به اولین شرکت در ایالات متحده تبدیل شود که محصول داخلی هیدروکسید نیکل (Ni MHP) را ارائه دهد.

کد خبر 711515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.