توزیع ۱۷۶۰ قلم لوازم خانگی ضروری بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اردبیل

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۷۶۰ قلم لوازم خانگی ضروری و مورد نیاز خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد بعد از ظهر امروز _سه‌شنبه، بیست و یکم آذر_ در حاشیه رزمایش بزرگ توزیع لوازم خانگی در بین خانواده‌های تحت حمایت که در سالن ورزشی الغدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: برای تهیه و توزیع این اقلام ۱۱ میلیارد تومان منابع اختصاص یافته تا بخشی از لوازم ضروری و اولویت‌دار این خانواده‌ها تأمین شود.

وی افزود: در قالب رزمایش بزرگ توزیع لوازم خانگی، ۹۹۰ قلم شامل یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون تهیه و توزیع شد تا خانواده‌های نیازمند از این امکانات استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل ادامه داد: برای تأمین اعتبار مورد نیاز خرید این لوازم خانگی بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده که قسمتی از این اعتبارات از طریق استانداری اردبیل در قالب حوادث غیرمترقبه تأمین شده است.

حسین‌نژاد بیان کرد: به دنبال جاری شدن سیل در مناطق شمالی استان در بهار امسال، منابع مورد نیاز با هدف جبران بخشی از خسارت وارده در قالب تهیه و تأمین لوازم خانگی انجام شد که در این راستا از همراهی خیران نیز قدردانی می‌کنیم.

وی گفت: نماینده مردم گرمی و انگوت نیز با رایزنی خود و همراهی یکی از کارخانجات بزرگ در قالب مسئولیت اجتماعی، بخشی از لوازم خانگی را تهیه تا در بین سیل زندگان گرمی و انگوت توزیع شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل افزود: از ابتدای امسال، این دومین مرحله توزیع لوازم خانگی مورد نیاز مددجویان است که در نیمه اول امسال ۷۷۰ قلم کالا اعم از آبگرم‌کن، بخاری و دیگر وسایل گرمایشی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گرفته است.

حسین‌نژاد بیان کرد: در مجموع از ابتدای امسال تاکنون، با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان بیش از ۱۷۶۰ قلم لوازم خانگی تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 711504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصرفرمانی IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    الان مادر من اجاق گاز ویخچال احتیاج دارد تابه حال ندادن