آغاز به کار رویداد ایده شو دانش‌آموزی یزد

رویداد ایده شو دانش‌آموزی یزد+ همزمان با هفته پژوهش در مراسمی با حضور شهردار یزد، مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران شهرداری با هدف مشارکت دانشپآموزان و خانواده‌ها در مدیریت شهری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزد+ همزمان با هفته پژوهش در مراسمی با حضور ابوالقاسم محی‌الدینی شهردار یزد و محمدکاظم رحیمی‌نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیران شهرداری با هدف مشارکت دانش‌آموزان و خانواده‌ها در مدیریت شهری آغاز به کار کرد.

پوستر این رویداد در صحن شورای اسلامی شهر یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد و رئیس و اعضای شورای شهر رونمایی و معرفی شد.

در حاشیه مراسم آغاز به کار ایده‌شو یزد، شهردار یزد با تاکید بر اجرایی شدن ایده‌های برگزیده دانش‌آموزان در سطح شهر خواستار اجرایی شدن حداقل ۵ ایده تا پایان سال ۱۴۰۲ شد.

با توجه به انتخاب استان یزد با تصویب هیئت دولت به عنوان استان پایلوت در اجرای طرح بهره‌وری کشور و به منظور ترویج فرهنگ بهره‌وری در بین دانش‌آموزان، رویداد ایده‌شو دانش‌آموزی یزد امسال با شعار یزد شهر بهره‌ور برگزار خواهد شد.

رویداد ایده شو یزد با هدف استفاده از نظرات دانش‌آموزان در مدیریت شهری در زمینه‌های زیباسازی شهری، بازی‌های خلاقانه شهری و محیط‌زیست شهری برگزار خواهد شد.

آغاز به کار رویداد ایده شو دانش‌آموزی یزد+

دانش‌آموزان تا ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ فرصت دارند ایده‌های خود را از طریق سامانه https://innovation.yazd.ir/event ارسال کنند، ایجاد حس تعلق و مشارکت در چالش‌های شهری از دیگر اهداف این رویداد است.

کد خبر 711485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زینب روضه یزدی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    سلام بازی های خلاقانه شهری در پارک‌ها بازی های گروهی مثل کشیدن ماروپله روی زمین که بچه‌ها به جای مهره بازی کنند