آماده‌باش راهداری کرمانشاه برای اجرای طرح زمستانی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی، آمادگی‌ها و حضور میدانی نیروهای راهداری در مناطق کوهستانی و برف‌گیر یک نقطه اطمینان و بازدارنده است که منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _ سه‌شنبه بیست و یکم آذر_ در رزمایش طرح زمستانی ترافیکی دستگاه‌های خدمات رسان استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری تیم‌های خدمات رسان در طرح زمستانی با هدف تسهیل عبور و مرور و کاهش تلفات جاده‌ای در ایام زمستان در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه حضور دارند و نهایت تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

وی نقش مردم در کاهش تصادفات رانندگی را یک اصل اساسی دانست و افزود: رانندگان با مدنظر قرار دادن رعایت اصول رانندگی و در نظر گرفتن شرایط جاده و شرایط جوی می‌توانند در این راستا مؤثر واقع شوند و این مهم باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه آمادگی راهداری برای فصل سرما از اول آبان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: ۴۶ راهدارخانه ثابت و سیار، ۴۸۱ دستگاه ناوگان سبک و سنگین، ۴۵۰ نیرو راهدار و ۲۰۰ نفر پشتیبان در قالب ۴۹ اکیپ راهداری برای خدمات‌رسانی در فصل زمستان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

کهریزی اضافه کرد: اکیپ‌های راهداری در نقاط دارای اولویت بر اساس گردنه‌های برف‌گیر و راهدارخانه‌ها مستقر شده‌اند و با آمادگی کامل و به‌کارگیری علم، تجربه و تمام امکانات آماده‌ایم خدمات مطلوبی به کاربران جاده‌ای ارائه کنیم.

کد خبر 711438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.