پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وارد استان گلستان شد

همزمان با سراسر کشور و در آستانه ایام فاطمیه، پیکر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) وارد گلستان شد و مورد استقبال مردم غرب این استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید گلستان این دو شهید گمنام قرار است در صدا و سیما مرکز گلستان و دانشگاه جامع این استان به خاک سپرده شوند و طی مدت شش روز در شهرها و مناطق مختلف این استان تشییع خواهند شد.

امروز و در نخستین برنامه تدارک دیده شده، مردم شهرستان بندرگز در یادمان شهدای گمنام این شهر، از این دو شهید میزبانی خواهند کرد.

پس از مراسم استقبال و وداع مردم بندرگز، پیکر شهدای گمنام به شهرستان کردکوی منتقل خواهد شد و ساعت ۱۵:۰۰ امروز _ سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر_ در محل مسجد جامع این شهرستان مراسم استقبال و وداع مردم این شهرستان برگزار خواهد شد.

در آخرین برنامه پیش‌بینی شده در نخستین روز ورود این دو شهید گمنام، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مرکز استان میزبان بعد از نماز مغرب و عشا این شهدا خواهند بود.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پیکر این شهدا در شهرستان‌های ساحلی بندرترکمن و گمیشان مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت. همچنین فردا این شهدا در مدارس دخترانه بعثت، واثق، کوثر و شاهد و پسرانه مصطفی خمینی و معلم، میهمان دانش‌آموزان خواهند بود.

بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) نیز پیکر این دو شهید گمنام در آق‌قلا مورد استقبال قرار خواهد گرفت و همزمان با مراسم مغرب و عشا مردم شهر انبارالوم میزبان شهدا خواهند بود.

کد خبر 711428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.