کارانه‌های ۷ ماه پرستاران و پزشکان قزوینی پرداخت شد

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان قزوین گفت: پرداخت کارانه‌های پرستاران و پزشکان حدود ۱۴ ماه عقب‌ماندگی داشت که با تلاش‌های صورت گرفته به حدود نصف یعنی هفت ماه کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عبدالله دیده‌بان بعدازظهر امروز -سه‌شنبه بیست‌ویکم آذر- در نشست ارزیابی عملکرد مرکز آموزشی و درمانی (بیمارستان تک‌تخصصی کودکان) قدس با بیان اینکه چند دهه از ساخت این مرکز می‌گذرد، عملاً فرسوده است و باید به فکر یک بنای جدید بود، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام آمادگی کرده است تا با همکاری یک واقف بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی کودکان را احداث و تجهیز کند.

وی با بیان اینکه معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه این موضوع را به طور جدی دنبال کند، افزود: هرچند پرداخت‌های کارکنان از اولویت‌های دانشگاه است، اما در این زمینه شرمنده همکارانمان هستیم و تلاش برای جبران عقب ماندگی‌ها در این حوزه ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان قزوین با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد انگیزه در کارکنان حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: پرداخت کارانه‌های کارکنان حدود ۱۴ ماه عقب‌ماندگی داشت که با تلاش‌های صورت گرفته به حدود نصف یعنی هفت ماه کاهش یافته است.

دیده‌بان تاکید کرد: ایجاد وقفه تهاتر با تأمین اجتماعی است که بیش از دو ماه روند پرداخت کارانه‌ها را متوقف کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در مرکز آموزشی و درمانی قدس، ادامه داد: همکاران پرستار به شدت تحت فشار کار هستند و باید نسبت به این مسئله توجه ویژه‌ای تا زمان رفع معضلات شود.

در ادامه این نشست که در سالن آمفی‌تئاتر مرکز آموزشی و درمانی قدس برگزار شد، معاونان توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی، آموزش، درمان، غذا و دارو دانشگاه و جمعی از مدیران ستادی و مدیران مرکز یاد شده حضور داشتند و آمار و نظرات خود را ارائه دادند.

کد خبر 711414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.