عملکرد محمدامین حزباوی در السد مورد تحسین قطری‌ها / درهای لیگ قهرمانان آسیا بسته است

با وجود اینکه تیم فوتبال السد در لیگ قهرمانان آسیا نتایج ضعیفی کسب کرده، همراه با عملکرد خوب محمدامین حزباوی در لیگ‌ ستارگان قطر صدرنشین شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، شب گذشته تیم‌های فوتبال السد و الریان در برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری چهار بر صفر السد مقابل الریان همراه شد و یاران محمدامین حزباوی با کسب این برد پرگل صدرنشینی جدول لیگ ستارگان قطر را دوباره پس گرفتند.

محمدامین حزباوی، مدافع جوان ایرانی ۸۹ دقیقه در ترکیب السد حضور داشت و در لحظات پایانی مسابقه جای خود را به طارق سلمان، مدافع ملی‌پوش قطری داد. حزباوی در این دیدار چند مرتبه مانع پیشروی مهاجمان الریان به‌سمت دروازه تیم خودی شد و دو بار هم فرصت گلزنی به‌دست آورد که ضربات سر این مدافع جوان ایرانی از کنار دروازه الریان راهی اوت شدند.

عملکرد محمدامین حزباوی در السد موردتحسین قطری‌ها / درهای لیگ قهرمانان آسیا بسته است

نکته مهم اینجاست که گزارشگر تلویزیونی شبکه الکاس قطر در جریان گزارش زنده این دیدار به تمجید از عملکرد محمدامین حزباوی پرداخت و پس از خاتمه این مسابقه نیز کارشناسان قطری ضمن تمجید از عملکرد حزباوی اظهار کردند که این بازیکن جوان از زمان ورود به باشگاه السد پیشرفت فنی قابل‌توجهی داشته و در تقابل با مهاجمان مطرح خارجی که در لیگ ستارگان قطر شاغل هستند، صاحب تجربه شده است.

یاران محمدامین حزباوی برای حفظ صدرنشینی در رقابت‌های لیگ‌ستارگان قطر، روز چهارشنبه، بیست‌ودوم آذر به مصاف الدحیل خواهند رفت؛ تیمی که با شکست پرسپولیس ایران موجب حذف شاگردان گل‌محمدی از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی شد؛ این دیدار از ساعت ۲۰:۰۰ در چارچوب هفته نهم و در ورزشگاه جاسم بن‌حمد دوحه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال السد قطر که سابقه قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های ۱۹۸۹ و ۲۰۱۱ را در کارنامه دارد، در سه فصل گذشته علی‌رغم قهرمانی در لیگ ستارگان قطر، نتوانسته است به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کند. این تیم آخرین‌بار در سال ۲۰۲۰ به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد و در این مرحله با یک گل مغلوب پرسپولیس شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

این تیم در سال ۲۰۲۱ پس از انجام شش بازی با کسب سه برد، یک تساوی و دو باخت به ۱۰ امتیاز رسید و در رده دوم گروه خود قرار گرفت اما خیلی زود از این رقابت‌ها حذف شد. این تیم همچنین فصل گذشته ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با کسب فقط هفت امتیاز از شش بازی، (دو برد، یک تساوی و سه شکست) در رده سوم گروه خود قرار گرفت و باز هم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

عملکرد محمدامین حزباوی در السد موردتحسین قطری‌ها / درهای لیگ قهرمانان آسیا بسته است

السد در این فصل با وجود اینکه در گروه خود با هشت امتیاز و کسب دو برد، دو تساوی و دو شکست در رده دوم قرار گرفت، از راهیابی به جمع سه تیم برتر رده‌های دوم گروه‌های پنج‌گانه غرب آسیا بازماند و سومین خروج متوالی از مرحله گروهی را تجربه کرد.

السد در ابتدای فصل با برونو میگل برای هدایت تیم فوتبال خود قرارداد بست، اما وی در تقابل با تیم‌های قطری شکست خورد تا مشخص شود مربی مناسبی برای این تیم نیست و پس از برکناری میگل، وسام رزق به‌صورت موقت هدایت السد را بر عهده گرفت، اما این تصمیم هم باعث صعود این تیم قطری به دور بعد نشد.

کد خبر 711334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.