۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
حضور بانوان در دربی ۱۰۲

دربی ۱۰۲ پایتخت میان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال با حضور بانوان هوادار سرخابی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در شرایطی که پیش‌تر شایعاتی وجود داشت که باتوجه به وضعیت سکوهای ورزشگاه آزادی برای جایگاه مخصوص بانوان، بازی رفت دربی بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر نیز احتمالاً بدون حضور تماشاگران بانو برگزار خواهد شد، اما طبق روال بازی‌های قبلی، جایگاهی مخصوص به بانوان اختصاص داده شد و این برای اولین بار است که دربی با حضور هواداران بانو استقلال و پرسپولیس برگزار خواهد شد.

با این وجود با توجه به محدودیت در تعداد بلیت انتظار می‌رود ظرفیت این جایگاه زودتر از سایر نقاط استادیوم پُر شود. گفتنی است ۴۶ هزار بلیت برای این دیدار به فروش می‌رسد که از بین آن سه هزار بلیت به بانوان تعلق خواهد گرفت.

بازی رفت فصل قبل دو تیم در لیگ برتر که با نتیجه دو بر دو تمام شد بدون تماشاگر برگزار شد و در بازی برگشت لیگ هم که پرسپولیس با تک‌گل عیسی آل‌کثیر برنده شد امکان حضور بانوان در ورزشگاه مهیا نشد.

گفتنی است؛ در سامانه بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران، جایگاه بانوان هوادار استقلال در طبقه دوم ضلع جنوبی و جایگاه بانوان هوادار پرسپولیس در طبقه دوم ضلع شمالی ورزشگاه آزادی است که قیمت خرید هر بلیت هم ۷۰ هزار تومان تعیین شده و زنان هوادار دو تیم از پارکینگ شماره ۲ واقع در ضلع غربی باید وارد ورزشگاه شوند.

دربی شماره ۱۰۲ برای زنان هوادار تاریخی می‌شود / ۳ هزار هوادار زن سرخابی در ورزشگاه آزادی

کد خبر 711332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.