غوغای الهلال در جام‌حذفی عربستان / اگر می‌توانید این تیم کهکشانی را متوقف کنید

تیم فوتبال الهلال با پیروزی مقتدرانه مقابل التعاون به مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی عربستان رسید و هفدهمین برد پیاپی خود را در همه تورنمنت‌ها به‌دست آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال الهلال شب گذشته _دوشنبه بیستم آذر_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی عربستان موفق شد با سه گل تیم مدعی و سرسخت التعاون را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. میشائیل دلگادو، متروویچ و مالکوم گل‌های الهلال را در این بازی به ثمر رساندند.

این هفدهمین پیروزی متوالی الهلال در همه رقابت‌هاست که نشان از فرم فوق‌العاده این تیم دارد. الهلال برای رسیدن به گل نخست بازی تا دقیقه ۲+۴۵ صبوری به خرج داد. در این دقیقه، ارسال کرنر مالکوم به روی دروازه با دفع ناقص سنگربان التعاون همراه شد و میشائیل دلگادو نیز ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ او از خط عبور کرد و تلاش مایلسون برای بیرون کشیدن توپ بی‌نتیجه بود.

غوغای الهلال در جام‌حذفی عربستان / اگر می‌توانید این تیم کهکشانی را متوقف کنید

آبی‌های ریاض موفق شدند در دقایق ابتدایی نیمه دوم به گل دیگری برسند. یاسر الشهرانی از سمت چپ به حرکت درآمد و با یک پاس خوب، ساویچ را صاحب فرصت کرد. این بازیکن نیز با ورود به محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد که الکساندر میتروویچ موفق شد با یک ضربه سر، دروازه التعاون را باز کند.

در ادامه و روی همکاری دو وینگر برزیلی، الهلال به گل سوم هم رسید. میشائیل دلگادو از سمت راست حرکتی را آغاز کرد و وارد محوطه جریمه شد. او با یک پاس سریع به محوطه شش‌قدم، مالکوم را مقابل دروازه خالی صاحب فرصت کرد که این بازیکن نیز کار سختی برای باز کردن دروازه التعاون نداشت و در نهایت الهلال موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد التعاون بگذرد.

غوغای الهلال در جام‌حذفی عربستان / اگر می‌توانید این تیم کهکشانی را متوقف کنید

الخلیج دیگر تیمی است که راهی مرحله پیش از فینال رقابت‌های تورنمنت خادمین شریفین شده است. ضمن اینکه شب گذشته هم النصر با غلبه بر الشباب به این مرحله صعود کرد. جدال تیم‌های الفیصلی و الاتحاد هم به‌دلیل حضور تیم فوتبال الاتحاد در جام باشگاه‌های جهان و بازی این تیم در مرحله نخست، لغو شده است و طبق برنامه‌ریزی در هفته آینده برگزار می‌شود.

کد خبر 711331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.