انسجام و همدلی یکی از ارکان توسعه سازمانی است/ عضویت ۲۲هزار جوان اردبیلی در طرح همتا

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور گفت: انسجام و وحدت یکی از ویژگی‌های خوبی بود که در استان اردبیل دیدم و این موضوع یک اصل اساسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، یعقوب سلیمانی _شامگاه دوشنبه بیستم آذر_ در جلسه شورای معاونین و هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل که با حضور رئیس سازمان داوطلبان، مدیرکل خانه‌های هلال کشور برگزار شد، اظهار کرد: انسجام و همدلی یکی از ارکان توسعه سازمانی به شمار می‌رود که این ویژگی در استان اردبیل قابل مشاهده بود و این موضوع یکی از اصل‌های اساسی است.

وی در خصوص اقدامات خوب این جمعیت در تمامی حوزه‌ها اظهار کرد: با حضور در برخی از شعبات و پایگاه‌های استان اردبیل شاهد ظرفیت مناسب این استان در حوزه املاک و تجهیزات بودیم امیدواریم در راستای حفظ و توسعه آن‌ها تلاش مضاعفی شود.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در صورت تکمیل پایگاه‌های امداد و نجات استان برای تجهیز آن‌ها اقدام خواهیم کرد گفت: رایزنی‌های اولیه برای خرید خودروهای ست نجات و آمبولانس در کشور انجام شده و در چند ماه آینده چندین دستگاه به اندازه نیاز در اختیار استان اردبیل قرار خواهد گرفت.

در ادامه این جلسه حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به ارائه گزارشی از اقدامات این جمعیت در استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: در یک سال گذشته استان اردبیل شاهد حوادث غیر طبیعی متعددی در منطقه بود و امدادگران این استان در اسرع وقت با حضور در سیل گرمی، آستارا، زلزله خوی و ترکیه توانمندی خود را نشان دادند.

مدیرعامل جمعیت احمر استان اردبیل اذعان کرد: در حوزه توان بخشی اقدامات خوبی مانند اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و افزایش چند برابری در آمدهای داروخانه استان را شاهد هستیم.

عضویت ۲۲ هزار جوان اردبیلی در طرح همتا

وی ادامه داد: در حوزه جوانان ۲۲ هزار نفر در طرح همتا عضو شدند که این اعضا در برنامه‌های مختلفی در کنار جمعیت هلال احمر استان اردبیل حضور دارند.

حمید قویدل اظهار کرد: همچنین در حوزه آموزش نیز در یک سال گذشته ۲۹ هزار دوره آموزشی عمومی و تخصصی در استان ارائه شده است.

در ادامه این جلسه اعضای هیأت مدیره جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز موارد مختلفی را در حضور دبیر کل کشور مطرح و خواستار رفع مسائل شدند.

کد خبر 711298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.