ترویج ورزش از رئوس برنامه های سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اردبیل است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: ورزش همگانی وسالم سازی جسمی و روحی جامعه را از رئوس برنامه های این سازمان بوده و اقدامات مناسبی هم در این زمینه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل؛ اباصلت ابراهیمی _عصر امروز دوشنبه بیست آذر_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه وسیعی از خدمات متنوع را در حیطه کاری خود داریم، اظهار داشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، مجموعه‌ای از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی را در دایره عملکردی خود دارد و بر اساس وظایف ذاتی خود، همه آیتم‌های مربوطه را مدیریت می‌کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در خصوص توجه به ورزش همگانی افزود: در حوزه ورزش، توجه به ورزش همگانی و سالم سازی جسمی و روحی جامعه، از دیگر رئوس برنامه‌های این سازمان است.

وی اضافه گرد: برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تحت عناوین مختلف برای رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان جزو برنامه‌های تعریف شده این سازمان است.

ابراهیمی بیان کرد: در بخش حمایت‌ها، توجه به رشته‌های ورزشی و قهرمانان، جزو برنامه‌های این سازمان است و اکثر هیأت‌های ورزشی استان و شهرستان اردبیل، به انحای مختلف از این حمایت‌ها بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در خصوص توجه به حوزه بانوان اظهار کرد: در حوزه بانوان هم حمایت‌ها بسط یافته است و در حال حاضر علاوه بر ورزش همگانی و ایستگاه‌های سلامت، در رشته‌های والیبال و فوتبال بانوان هم فعال هستیم.

در پایان ابراهیمی در خصوص زیرساخت‌های ورزشی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت‌های عمرانی هم در تلاشیم زمین اختصاصی چمن مصنوعی فوتبال و مجتمع ورزش بانوان هم که در دست اجراست، بزودی در اختیار جامعه ورزشی قرار گیرد.

کد خبر 711275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.