پروژه عظیم بلوار شهیدان پارسائیان شهر یزد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: با بهره برداری و استفاده از بلوار شهیدان پارسائیان جهت عبور و مرور خودرو ها، ترافیک منطقه آزادشهر و صفائیه به طور چشمگیری کاهش میابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمد علی اعتباری اظهار کرد: ترافیک یکی از مشکلات اساسی مناطقی همچون صفائیه و آزادشهر محسوب می‌شود و کنترل و مهار ترافیک سنگین آن از ابتدای دوره ششم دغدغه اعضای شورای شهر بوده است.

وی ادامه داد: در راستای مهار چنین ترافیک‌هایی در چند محله، شورا تصمیم به احداث رینگ دوم شهری با شش فاز گرفت. بلوار دفاع مقدس و بلوار طراوت، از جمله دو بلوار رینگ دوم شهری هستند که عملیات عمرانی آن پایان یافت و بلوار ایرج افشار نیز با مساعدت دانشگاه یزد، بزودی عملیات عمرانی آن اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: بلوار شهیدان پارسائیان نیز از دیگر بلوارهایی است که در این رینگ شهری قرار دارد و با اتمام عملیات آن، ترافیک آزادشهر و صفائیه به صورت قابل توجهی کاهش و کنترل میابد.

اعتباری خاطرنشان کرد: بلوار شهید پارسائیان با ۲۲۰۰ متر طول ۱۲۰ هزار متر مکعب خاکبرداری شده است، ۵۸ هزار متر مربع در دو باند ۱۱ متری آسفالت و همچنین روشنایی آن در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، تاکنون ۵۰ میلیارد تومان هزینه برای بلوار شهید پارسائیان اختصاص یافته است و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 711255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.