تا پایان سال جاری تعدادی از پروژه ها به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید

شهردار شیراز گفت: تا پایان سال جاری یک جهش و یک تحرک قابل توجه در شهر شیراز رقم خواهد خورد و تعداد زیادی از پروژه ها به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، محمد حسن اسدی امروز_ دوشنبه بیستم آذر_ در آئین تشییع شهید گمنام در ساختمان سردار شهید سلیمانی شهرداری شیراز، اظهار کرد: امروز توفیق شد که شهرداری شیراز میزبان این شهید گمنام باشد و با پایان یافتن ۳۵ سال ار جنگ تحمیلی، در دوران هشت سال دفاع مقدس شرایط بسیار خاصی بر کشور حاکم بود. چرا که در این جنگ ما سرمایه‌های بسیار زیادی را از دست دادیم و شهدای گمنام از سرمایه‌های ما هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس همه کسانی که اخلاص زیادی داشتند به جبهه‌های جنگ می‌رفتند و این سعادت شامل همه مردم نمی‌شد و در آن مقطع زمانی شهدا با حضور خود در جبهه جان فشانی و ایثارگری بسیاری داشتند.

شهردار شیراز ادامه داد: امروز درس مهمی که از رشادت و فداکاری شهدا بگیریم این است که ما کارکنان خدوم شهرداری به وظایف خود عمل کنیم و در این حوزه خدمتگذار مردم باشیم. چرا که امروز نیاز کشور به ایثارگری و از خود گذشتگی و صرف وقت و انرژی برای خدمتگزاری به مردم است.

اسدی تصریح کرد: امروز شهرداری به روایت آمار به وظایف خود به خوبی عمل می‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی هستیم، برای این ایام متفاوت‌تر از سنوات گذشته اقدامات و برنامه‌های متعددی جهت اجرا پیش بینی شده است.

شهردار شیراز از اجرای یک پویش همزمان با فرا رسیدن این ایام خبر داد و گفت: به زودی در جای جای شهر شیراز پویش همه شریکیم را شهروندان شاهد خواهند بود.

اسدی خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری یک جهش و یک تحرک قابل توجه در شهر شیراز رقم خواهد خورد و تعداد زیادی از پروژه‌ها به مرحله افتتاح و بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه طرح‌ها و پروژه‌های متعددی نیز در این ایام عملیات عمرانی انها آغاز می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با مشارکت و همیاری ۱۳ هزار پرسنل شهرداری شیراز و همت آنها در سال آینده اقدامات بزرگ‌تر و گام‌های بلند تری برای کلان شهر شیراز برداشته خواهد شد.

اسدی همچنین با بیان اینکه شهیدان نمرده اند و زنده هستند و در نزد خداوند روزی می‌خوردند، تاکید کرد: قطعاً روح این شهید عزیز حاضر و ناظر بر عملکرد ما است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم و آثار قابل توجهی به یادگار بگذاریم تا خاطرات خوبی از دوران مسؤولیت ما به جای بماند.

در این مراسم همچنین رئیس هیئت اندیشه ورز حوزه بسیج شهرداری شیراز در سخنانی اظهار کرد: قدوم مبارک این شهید گمنام شهر شیراز موجب شد تا از برکت و عطر وجودی ایشان در ساختمان شهید سلیمانی مرکزی شهرداری شیراز بهره ببریم.

آرش فرج زاده با تاکید بر اینکه باید همه ما ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، افزود: اگر شهدا نبودند این مملکت و این انقلاب و نظام اسلامی این جایگاه رفیع را نداشت و امید است همه ما بتوانیم از برکت وجودی شهدا و یادواره آنها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره ببریم.

کد خبر 711240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.