پروژه پردیس فرهنگ و رسانه به پیشرفت ۸۰ درصدی رسید

شهردار تبریز از روند عملیات احداث پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر در منطقه ۲ که به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسده است، بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار ظهر امروز -دوشنبه بیستم آذر- از روند رو به رشد عملیات اجرایی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجایی شهر بازدید کرد.

این پروژه فرهنگی به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ آماده بهره برداری می‌شود و در حال حاضر با تلاش شبانه روزی تلاشگران شهرداری منطقه ۲ و پیمانکاران فعال، به پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی رسیده است که هم اکنون عملیات سفت‌کاری، گچ‌کاری، کاشی‌کاری و کف‌سازی داخل ساختمان در حال انجام است.

پروژه پردیس رجایی شهر جهت استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می‌شود که در مرحله نمای ساختمان، بتن‌ریزی سقف طبقه پنجم و خاکبرداری جهت محوطه سازی پارک اطراف این ساختمان فرهنگی در حال اجرا است.

فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ به عنوان مجموعه فرهنگی کم نظیر با اعتبار اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که به محض اتمام این مرکز فرهنگی، علاوه بر تجمیع فعالیت‌های اصحاب رسانه این مرکز برای نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

کد خبر 711220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.