لزوم در اولویت قرار گرفتن رسیدگی به پرونده‌های مسن برای کاهش اطاله دادرسی

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان گفت: اولویت اول دادگستری استان اصفهان، رسیدگی به پرونده‌های مسن و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی است و تمام ظرفیت‌های دادگستری معطوف انجام این امر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسدالله جعفری در دهمین نشست شورای مدیران قضائی استان سال ۱۴۰۲ که در دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد، با تاکید بر انجام خدمت جهادی و تحول‌گرا توسط مدیران و مسئولان قضائی اظهار کرد: هر مدیر یا مسئولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسئولیتی می‌پذیرد، باید بداند با روزمرگی در انجام کار باعث پیشرفت و تحول در امور نمی‌شود و لازم است تمام انگیزه، توانایی و تلاش خود را در جهت انجام کار جهادی و تحولی، به کار گیرد و موجبات اعتلای نظام و کشور را فراهم کند.

وی افزود: به فرموده ائمه اطهار (ع) رفع نیازها و احتیاجات مردم از بهترین نعمت‌های پروردگار است، چرا که خداوند منان این فرصت را در اختیار بندگان خود گذاشته است که با خدمت صادقانه و بی‌منت، در مسیر رسیدن به قله‌های انسانیت، گام بردارند.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان گفت: برای انجام پیگیری‌های ویژه به منظور رفع دلایل اطاله دادرسی، اجرای قانون انتشار و دسترسی به اطلاعات، اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف، استقرار قاضی کشیک، تکریم ایثارگران و جانبازان و خانواده شهدا احکامی صادر شده است.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌ها در حوزه رسیدگی به پرونده‌های مسن تصریح کرد: اولویت اول دادگستری استان اصفهان، رسیدگی به پرونده‌های مسن و به تبع آن کاهش اطاله دادرسی است و تمام ظرفیت‌های دادگستری معطوف انجام این امر خواهد شد.

کد خبر 711167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.