تولید محتوای فاخر و اثرگذار از ضرورت‌های جهاد تبیین است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از نظر کارشناسان برای اثرگذاری هرچه بیشتر بر محتوای تولید شده، گفت: تولید محتوای فاخر و اثرگذار یکی از ضرورت‌های جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در دیدار با مسئولین کانون‌ها و انجمن‌های بسیج هنرمندان استان مرکزی در سالن همایش مجتمع آفتاب اظهار کرد: هنر مجموعه‌ای از آثار یا فرآیند ساخت انسان است که هدف آن اثرگذاری در احساسات است.

وی افزود: محتوای تولیدی در جنگ رسانه‌ها باید با بهره‌گیری از استدلال قوی، قدرت اقناع و تأثیرگذاری بر مخاطب را داشته باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: هنر و اثرگذاری آن بر مخاطب را باور دارم، بنابراین نباید استعدادهای کم‌نظیر و بی‌بدیل را از دست بدهیم. انسان زمانی که گوهر وجود خود را بشناسد آن را رایگان عرضه نمی‌کند، هنر ارتباط مستقیمی با خلاقیت دارد.

سردار کریمی تاکید کرد: هر هنرمندی یک خلاق است که آثاری از خود به جای می‌گذارد منتهی باید جامعه مخاطب را بشناسد و در این زمینه نیاز است تا گروهی ضمن رصد و ارزیابی، به هنرمند در این زمینه نظر کارشناسی بدهند.

وی هنر را توانایی و مهارت آفریدن زیبایی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: بسیاری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان مرکزی در حوزه هنر مورد غفلت قرار گرفته که بخشی دولتی و بخشی از سوی مجموعه‌های مردمی اتفاق افتاده است لذا می‌طلبد تا مجموعه‌هایی شکل بگیرد تا این توانمندی‌ها و معرفی هنرمندان را منسجم پیگیری و انجام دهد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اضافه کرد: اثر هنری سرمایه است، هنر زمانی که استمرار دارد به هدف خود خواهد رسید، اثر هنر درازمدت است.

سردار کریمی با بیان اینکه اثرات هنریِ جذاب و سوژه‌های ناب در وصایای شهدا وجود دارد، گفت: نقش هنر و هنرمندان در ترویج فرهنگ دفاع مقدس بی‌بدیل است، هنرمندان استانی می‌توانند از این گنجینه عظیم بهره بگیرند و هر کدام را در قالب اثر هنری برای مخاطبین انعکاس دهند.

وی با بیان اینکه هنرمندان باید حقایق ارزشمند دفاع مقدس را با زبان هنر به جامعه معرفی کنند، افزود: جلوگیری از تحریف دفاع مقدس مستلزم آن است که هنرمندان صاحب اندیشه و بینش انقلابی و ارزشی در این عرصه به هنرنمایی روی بی اروند و اثری فاخر برجای بگذارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: هنر زمانی ارزشمند است که انسان را به کمال برساند و نیاز است برای رسیدن به این اثرگذاری هنر خلق شده نیز توسط خود هنرمند باور شود تا زمانی که هنرمند خود به موضوعی اعتقاد نداشته باشد نمی‌تواند به اثرش روح ببخشد، هنرمندان باید خود هم عالم به عمل باشند.

کد خبر 711099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.