نگاهی به شرکت تأمین سرمایه نوین با نماد «تنوین»

شرکت تأمین سرمایه نوین ۳۷ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است که رشد ۶۴ درصدی داشته و سود خالص برابر با ۶۶۵ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شناسایی سود شرکت تأمین سرمایه نوین با نماد تنوین در چهار فصل اخیر برابر با ۳۵۴ ریال بوده است و پی بر ای ۶.۵ واحدی را به خود اختصاص داده است، پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۸ واحد است.

نگاهی به شرکت تأمین سرمایه نوین با نماد «تنوین»

درآمد عملیاتی این شرکت برابر با ۸۱۱ میلیارد تومان بوده است که افت ۳۹ درصدی را به ثبت رسانده، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی شرکت برابر با ۷۱ میلیارد تومان بوده و سود ناخالص شرکت برابر با ۷۳۹ میلیارد بوده که این سود هم دستخوش تغییرات شده و کاهش ۳۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت با رشد ۶۱ درصدی همراه بوده است و به ۳۹ میلیارد تومان رسیده است، سود عملیاتی شرکت برابر با ۷۰۰ میلیارد تومان بوده که افت ۴۱ درصدی داشته است.

شرکت شناسایی هزینه مالی نداشته است، درآمد سرمایه‌گذاری‌ها برابر با یک میلیارد تومان و درآمدهای غیرعملیاتی برابر با یک میلیارد ۹۰۰ میلیون تومان بوده است، در مجموع شرکت قبل از پرداخت مالیات به سود عملیاتی ۷۰۰ میلیارد تومانی رسیده که کاهش ۴۱ درصدی داشته است.

شرکت ۳۷ میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است که رشد ۶۴ درصدی داشته و سود خالص برابر با ۶۶۵ میلیارد تومان بوده است که در مجموع افت ۴۳ درصدی را به ثبت رسانده است، سود خالص هر برگه سهم برابر با ۲۹ تومان بوده است.

کد خبر 711074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.