سربازان امام‌ خمینی ایران را به قرارگاه امام حسین(ع) تبدیل کردند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: هنر امام‌خمینی (ره) این بود که از تمامیت ارضی خاک ایران اسلامی صیانت کرد و سربازان امام خمینی (ره) ایران را به قرارگاه حسین بن علی (ع) تبدیل کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی شامگاه امروز _یکشنبه نوزدهم آذرماه_ در نشست با مدیرکل و کارکنان دیوان محاسبات استان قزوین که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، اظهار کرد: هنر امام‌خمینی (ره) این بود که از تمامیت ارضی خاک ایران اسلامی صیانت کرد و سربازان امام خمینی (ره) ایران را به قرارگاه حسین بن علی (ع) تبدیل کردند. در هر مقطعی از تاریخ که به ایران عزیز ما حمله شده بخشی از خاک ما از دست رفته است. در بخشی از تاریخ ایران عزیز سه سرباز وطن در مرز جلفا با غیرت ایرانی خود مقابل روس‌ها ایستادند تا کشته شدند.

وی اضافه کرد: قدر امام (ره) عزیز خود را بدانیم که با بسیج همه ظرفیت‌های مردمی، ملت ایران را رشد داد. باید بپذیریم که در بخش‌های همچون شرایط معیشتی و اقتصادی دچار ضعف‌هایی هستیم اما باید به این نکته مهم نیز توجه داشت که در بسیاری موارد دیگر در قله‌های افتخار و موفقیت قرار داریم. ما در بازی بین المللی جایی برای ظهور و بروز نداشتیم و امروز در عرصه بین‌الملل اثرگذار هستیم و به اندازه شعاع تأثیر انقلاب اسلامی در جهان جزو قدرت‌های مسلط دنیا هستیم.

فرمانده سپاه استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: امروز به اندازه برد مبانی و اهداف انقلاب اسلامی در عرصه جهانی حرفی برای گفتن داریم و این موفقیت‌ها قابل کتمان نیست. کشتی انقلاب با سرعت موانع را پشت سر گذاشته است. امروز بر آب‌های راهبردی دنیا مسلط هستیم و هیچ قدرتی جرأت نگاه غیر به پرچم برافراشته ایران اسلامی بر فراز نفت کش‌های کشور را نه در آب‌های داخلی و نه در آب‌های سایر نقاط جهان ندارد و این عظمتی است که امام راحل و بسیج به وجود آوردند.

همه صیانت‌گران حقوق مردم بسیجی هستند

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه دستاورد بزرگ بسیج القای اعتماد به نفس به جامعه است، گفت: در بحث فسادستیزی، جمهوری اسلامی و کارگزار جمهوری اسلامی نباید آلوده شود. مبارزه با فساد و تحقق عدالت، شعار مهم انقلاب است که باید اجرایی شود اما با این حال ملت ایران ملتی هستند که وقتی سربازشان به شهادت رسید، همه به خیابان‌ها آمدند. حاج قاسم سرباز مدافع حق بود که بر دل‌ها حکومت می‌کرد.

فرمانده ارشد نظامی استان در پایان به حماسه‌سازی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: حاج‌قاسم شخصیتی نظامی است که با وجود اینکه بعد از انقلاب مدام در حال مبارزه بود، اما هیچکس تصویر نظامی از این شخصیت برجسته به ذهن نداشت. به همین دلیل حاج قاسم سلیمانی نقشه تعلق خاطر همه ملت ایران و بلکه ملت‌های آزادی خواه جهان شد.

آتانی ادامه داد: امروز تعلق خاطر همه مردم ایران، در نقشه بسیج است؛ چرا که بسیج ذات مردم و مردم ذات بسیج است. هر کسی که امروز باری از دوش مردم بردارد و از حق مردم صیانت کرده و مردم عزیز را به آینده خوشبین و امید ایجاد کند، بسیجی است و فرقی ندارد که نامش در کارت پایگاه مقاومت ثبت شده باشد یا نشده باشد.

کد خبر 711048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.