کمیته امداد امام خمینی(ره) امیدآفرین است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: کمیته امداد پشتیبان بزرگ برای امیدآفرینی در بین مددجویان است که موجب روحیه مضاعف آنها برای ادامه زندگی می‌شود و در سایه همکاری‌های هر چه بیشتر، شاهد کاهش فقر و محرومیت خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده شامگاه _ یکشنبه نوزدهم آذر_ در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد یکی از دستگاه‌های ویژه و در خدمت خانواده‌های نیازمند است که سختی‌های روزگار را چشیده و نیاز به حمایت دارند.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد پشتیبان بزرگ برای امیدآفرینی مددجویان است، بیان کرد: این امیدآفرینی موجب روحیه مضاعف مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر شده و موجبات شادابی و نشاط در خانواده و جامعه را فراهم می‌آورد.

حجت الاسلام و المسلمین ستوده اعلام کرد: به دنبال همکاری‌های گسترده‌تر با کمیته امداد هستیم که در سایه این همیاری‌ها، کاهش چهره فقر و شادابی در جامعه را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: ایجاد اشتغال برای خانوار بی‌بضاعت از جمله راهکارهای بسیار مناسب در توانمندسازی مددجویان است که نتایج خوبی را به دنبال داشته است.

وی اعتماد عمومی به کمیته امداد را مهم‌ترین سرمایه این نهاد عنوان کرد و افزود: خیران و نیکوکاران همواره یاریگر این نهاد در رسیدگی به امور فقرا و محرومان جامعه هستند که باید بیش از پیش این سرمایه اجتماعی را حفظ کرد.

در ادامه این دیدار، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل نیز با اشاره به همراهی همه‌جانبه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با کمیته امداد، گفت: این همکاری‌ها ثمرات مثبتی را برای خانواده‌های تحت حمایت به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه توسعه همکاری‌ها به رفع فقر و محرومیت از منطقه کمک خواهد کرد، افزود: هر چقدر سطح همکاری در امور رسیدگی به اقشار نیازمند جامعه گسترش یابد، به همان میزان شاهد رفع بسیاری از مشکلات خانوار بی‌بضاعت در جامعه خواهیم بود.

کد خبر 711026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.