بسیج شهرداری اصفهان یکی از بازوان قدرتمند این حوزه است

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: شجره طیبه بسیج بسیار گسترده و یکی از شاخه‌های تنومند و قدرتمند آن بسیج شهرداری است که باید از این ظرفیت بهره فراوان برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احسان‌الله رضاپور امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهرداری اصفهان که در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان شهر برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات شایسته جواد شجاعی، فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان با بیان اینکه شجره طیبه بسیج بسیار گسترده و یکی از شاخه‌های آن بسیج شهرداری است، اظهار کرد: از این ظرفیت باید بهره فراوان برد، چراکه شما نوک پیکان هستید و موفقیت‌های امروز ما نتیجه زحمات شما است.

وی افزود: بسیج همیشه پویا و فعال است و این ما هستیم که باید مراقب باشیم تا از این پویایی عقب نمانیم و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: در پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و امروز به قله نزدیک شده‌ایم، از این رو جای خستگی نیست.

فرمانده سازمان بسیج ادارات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به تعریف پنج گام برای رسیدن به تمدن اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی، پنج گامی است که امامان انقلاب تعریف کرده‌اند و ما امروز در مرحله سوم قرار گرفته‌ایم.

رضاپور تاکید کرد: برای داشتن یک دولت اسلامی، خدمتگزاران نظام باید همت کنند و اگر این خدمت برای مردم نباشد، فلسفه وجودی نهادهای ذیل دولت دیگر معنا نخواهد داشت.

وی ادامه داد: برای داشتن یک دولت اسلامی نباید از شهدا غافل شد و به برکت خون شهدا باید برای خدمت رسانی به مردم تلاش کنیم، به دل محلات برویم و مشکلات محلات محروم را برطرف کنیم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از جواد شجاعی، فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان تکریم به‌عمل آمد و مصطفی ناصری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهرداری این کلان‌شهر معرفی شد.

کد خبر 711023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.