افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۲۴ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف اله بابایی عصر امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در ۸ ماهه گذشته ۶۰ هزار و ۴۰۵ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده اند، گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۸ هزار و۸۰۴ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۲۴ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد هزار و۶۷۷ نفر مسافر ایرانی و ۵۸ هزار و۷۲۸ نفر نیز مسافران خارجی است تصریح کرد: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۸ ماهه گذشته تعداد مسافران ورودی ایرانی را یک هزار و۶۶۰ نفر و مسافران خروجی ایرانی را نیز ۱۷ نفر برشمرد و اظهار کرد: در مدت یاد شده بیش از ۲۸ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز و ۳۰ هزار و۶۴۱ نفر مسافر خارجی نیز از مرز خارج شده است.

بابایی افزایش ۳۸ درصدی تردد مسافران ورودی خارجی را از مرز بیله سوار یادآور شد و اظهار کرد: در ۸ ماهه سال گذشته ۲۰ هزار و ۳۶۵ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار تردد کرده بودند که در ۸ ماهه گذشته این رقم بیش از ۲۸ هزار نفر است.

وی در ۸ ماهه گذشته از تردد حدود ۸۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی از پایانه مرزی بیله سوار خبر داد و خاطر نشان شد: از این تعداد ۴۵ هزار و ۹۶۱ دستگاه وارد و ۳۸ هزار و ۴۵۱ دستگاه نیز خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار به تردد ۸۲ هزار و۹۳۹ دستگاه کامیون و یک هزار و۴۷۳ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و۲۸۵ دستگاه تردد کرده بودند در ۸ ماهه گذشته ۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد

کد خبر 711018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.