بهره‌جویی بسیج شهرداری اصفهان از مدیران انقلابی ضروری است

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان با اشاره به روی کار آمدن مدیران انقلابی و ارزشی در مجموعه شهرداری این کلان‌شهر گفت: بسیج شهرداری باید نهایت استفاده را از این مدیران داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی ناصری امروز _یک شنبه نوزدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج شهرداری اصفهان که در سالن کتابخانه مرکزی شهرداری این کلان شهر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) و تشکر از فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهرداری این کلان شهر به جهت انجام اقدامات شایسته در این حوزه اظهار کرد: ما در بسیج مراسم تودیع و معارفه نداریم بلکه مراسم تکریم و معارفه خواهیم داشت.

وی افزود: کسی که در این حوزه تکریم می‌شود از بسیج نخواهد رفت و درواقع فعالیت او به پایان نرسیده است، بلکه مأموریت او از سنگری به سنگر دیگر ادامه خواهد داشت.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان تصریح کرد: معتقدم در شهرداری اصفهان کارهای بزرگی انجام نشده بلکه فعالیت‌های مقدسی شکل گرفته است.

ناصری ادامه داد: مردم اصفهان شاهد هستند، مدیران شهری در شهرداری به دنبال انجام فعالیت‌های مقدس بوده و شهروندان نیز آثار مطلوب آن را در شهر می‌بینند.

وی خاطر نشان کرد: عمل مقدس از روح مقدس و انقلابی ساطع می‌شود و مطمئن باشید این اقدامات در تاریخ ماندگار خواهد شد.

فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهرداری اصفهان گفت: به خود ببالید که در خط مقدم جبهه هستید و دشمن به رغم تلاش‌هایی که دارد اما به طور قطع شکست خواهد خورد، چراکه اعتقاد و ایمان شما خالق اعمال صالح و مقدس است.

ناصری با اشاره به روی کار آمدن مدیران انقلابی و ارزشی در مجموعه شهرداری اضافه کرد: بسیج شهرداری باید نهایت استفاده را از این مدیران داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه استان اصفهان سه مأموریت اصلی بر عهده دارد، گفت: جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرینی، سه مأموریت ویژه در این حوزه است؛ خستگی در کار بسیج معنا ندارد و همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: به قله نزدیک شده‌اید، پس حق ندارید، خسته شوید.

کد خبر 711006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.