بورس امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

بازار امروز به علت اینکه آخرین روز کاری هفته است مانند روزهای گذشته نوسانی و کم حرکت باشد انتظار تغییرات زیاد برروی نمادهای بزرگ بازار را در بازار امروز نخواهیم نداشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گزارشی که در خصوص تجدید ارزیابی نماد «اخابر» در شبکه‌های مجازی منتشر شد امروز «اخابر» بیشترین تأثیر مثبت را بر روی بازار گذاشت یعنی زمانی که شرکت‌ها واقعاً اقدام می‌کنند و تصمیم به افزایش سرمایه می‌گیرند بازار نیز به آن توجه می‌کند و به خبر وزن می‌دهد اما زمانی که صرفاً تصمیم به خبر درمانی می‌کنند خیر در بازار خبری نیست.

ارزش معاملات مجدد در حال کاهش است و انگیزه‌های خرید و فروش کاهش یافته است و برآورد می‌شود بازار امروز به علت اینکه آخرین روز کاری هفته است مانند روزهای گذشته نوسانی و کم حرکت باشد انتظار تغییرات زیاد بر روی نمادهای بزرگ بازار را در بازار امروز نخواهیم نداشت.

کمی نقدینگی به سمت نمادهای حوزه ساختمانی در حال ورود است احتمال تداوم این موضوع وجود خواهد داشت، به نظر می‌رسد اگر بازار بخواهد تغییراتی داشته باشد به هفته بعد موکول شود، نرخ ارز نیز محرک بازار در حال حاضر نیست و وارد یک شرایط رکودی شده‌ایم.

رشد ۱۷۲ واحدی شاخص بورس در دقایق ابتدایی معاملات

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _ چهارشنبه بیست‌ودوم آذر_ با رشد ۱۷۲ واحدی، به ۲,۱۶۱,۴۴۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۸۷۱ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۳۹۴.۵۷۷ میلیون سهم بود که طی ۵۵,۰۲۶ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۰۰۹ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۵,۰۶۹,۶۲۱ میلیارد ریال شد.

تا این لحظه نمادهای «فولاد»، «شپنا» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

بورس امروز ۲۲ آذر ۱۴۰۲ + شاخص و نمای بازار

کد خبر 710969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.