بیش از ۸۰ پست مدیریتی استان نزد بانوان است

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: هم اکنون در دستگاه‌های اجرایی استان کرمان بیش از ۸۰ مدیر در رده‌های ارشد و میانی از بانوان هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، مریم‌السادات طباطبایی با اشاره به نقش تعیین‌کننده زنان در فعالیت‌های توسعه‌ای و پیشرفت جامعه، اظهار کرد: یکی از اقدامات مؤثر دولت سیزدهم توجه ویژه به جایگاه مدیریتی زنان بوده و برای ارتقای این وضعیت نیز تلاش‌های زیادی صورت گرفته است.

وی افزود: حضور بانوان در عرصه‌های مدیریتی استان کرمان مشهود است و در رده‌های ارشد و میانی فرمانداری‌ها، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی و غیردولتی، بانک‌ها، دانشگاه‌های علوم پزشکی، حوزه آموزش عالی، آموزش و پرورش، شهرداری‌ها و … شاهد مدیریت موفق آن‌ها هستیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اینکه در دستگاه اجرایی استان کرمان بیش از ۸۰ مدیر در رده‌های ارشد و میانی از بانوان هستند، تصریح کرد: از جمله پست‌های حساس و کلیدی بانوان استان و در رده مدیران ارشد می‌توان به خانم‌ها فاطمه معین‌الدینی رئیس دانشگاه پیام‌نور، صدیقه کاظمی‌نیا مدیرکل دامپزشکی، آسیه عباسی مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کرمان، ریحانه شهیدی مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق، فاطمه حسینی صفا مدیر امور شعب بانک صادرات اشاره کرد.

وی افزود: در استانداری کرمان و مرکز مدیریت استان نیز معاونت انتظامی و مبارزه با قاچاق کالای دفتر امور امنیتی و انتظامی، معاونت دفتر هماهنگی امور اقتصادی، معاونت امور آسیب‌ها و مسائل اجتماعی و معاونت تشکل‌ها و مشارکت‌های دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، معاون دفتر امور بانوان و خانواده و معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار در دست بانوان است.

طباطبایی ادامه داد: معاونان ادارات کل هلال‌احمر، کمیته امداد امام خمینی (ره)، صنعت و معدن و تجارت، استاندارد، ثبت احوال، دامپزشکی، آموزش و پرورش، انتقال خون، کتابخانه‌های عمومی، توزیع برق شمال، دانشگاه تحصیلات تکمیلی نیز از جامعه بانوان هستند.

وی گفت: در حوزه دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشت و درمان شهرستان‌ها، شهرداری‌ها، ادارات شهرستانی هلال‌احمر، کمیته امداد، کتابخانه‌های عمومی، مراکز دانشگاه‌های پیام‌نور، بنیاد شهید و امور ایثارگران، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأمین اجتماعی، بهزیستی، بیمه سلامت، دامپزشکی، آموزش و پرورش نیز حضور بانوان را در منصب‌های مدیریتی شاهد هستیم.

کد خبر 710919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.