برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کمتر از ۱۵ سال استان گفت: شهدای دانش‌آموز الگوی نوجوانان ما هستند و دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی را می‌توان در شخصیت شهدای دانش‌آموز پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط‌عمومی آموزش و پرورش کرمان، رضا رضایی در نشست صمیمی و تبیینی با دانش‌آموزان مدرسه شبانه‌روزی شهید ابوالحسنی روستای احمدآباد دئفه منطقه کشکوئیه رفسنجان اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز الگوی نوجوانان ما هستند و دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی را می‌توان در شخصیت شهدای دانش‌آموز پیدا کرد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: توجه به خدا، وطن دوستی و توجه به ملت و میهن، شاخص‌های دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است که هم عشق به پرچم و وطن دارند و هم دل در گرو دین و مذهب دارند و شهدای دانش‌آموز نمونه آن‌ها بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما به‌زودی از مسئولان و آینده‌سازان این کشور خواهید شد و چه چیزی ارزشمندتر از اینکه با نگاه به شاخص‌هایی همچون شهدا حرکت خود را ادامه دهید.

رضایی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای دانش‌آموز هنوز به سن تکلیف نرسیده بودند، از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال استان کرمان هم‌زمان با بیست‌ودوم آذر در جیرفت خبر داد و گفت: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون بیش از ۴۰۰ یادواره شهید در سطح مدارس استان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهدای دانش‌آموز را به عنوان الگو و راهنما قرار خواهد داد و تمام تلاش خود را برای معرفی و شناساندن شهدای دانش‌آموز به کار خواهد بست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آنچه در غزه می‌گذرد، یادآور درس عبرت‌آموز حضرت موسی (ع) است و نشان می‌دهد فرعونیان این زمان پلیدتر هستند، افزود: امروز در غزه مجاهدت و مقاومتی را شاهد هستیم که عامل سربلندی است و اراده خدا بر پیروزی مستضعفان است و اراده فولادین مجاهدان غزه با دست‌های خالی در برابر بمب‌های جدید انسان‌کش پیروز میدان خواهد بود.

رضایی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند با شهادت سردار سلیمانی نسلی بر پایه آرمان‌های او تشکیل شد و خون این شهید عزیز در رگ‌های جوانان و مردان ایرانی و جهان جریان پیدا کرد.

کد خبر 710862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.