قرارداد شهرداری و مپنا برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ برقی رها نشود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قرارداد شهرداری و مپنا برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ برقی گفت: این موضوع نباید رها شود و شهرداری باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به قرارداد مپنا برای ایجاد ایستگاه‌های شارژ برقی اظهار کرد: در این خصوص دو نقطه جانمایی شده است، اما به‌تازگی در سفر به تهران مطلع شدیم که این موضوع به خوبی پیگیری نشده و اقدامی صورت نگرفته است، در حالی که قرار بود این کار رایگان انجام شود.

وی افزود: در حال حاضر هزینه‌ها افزایش پیدا کرده و متقاضی نیز زیاد شده است، این موضوع نباید رها شود و شهرداری باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پرداختن به مسائل حاشیه‌ای جای تأسف دارد، گفت: شورای عالی استان‌ها باید عصاره فضائل کل شوراها باشد، بنابراین ما اعتراض خود را به مسائل پیش آمده اعلام می‌کنیم و امیدواریم مسائل مطرح شده حل و فصل شود تا بازتاب نامناسبی در جامعه نداشته باشد.

قربانی تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها اجازه ندهد مسائل بی‌ارزش بازتاب پیدا کند و به آبرو و حیثیت کل شوراها لطمه وارد شود.

کد خبر 710859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.