قدرت بلامنازع غرب آسیا هستیم

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه این نیرو قدرت بلامنازع غرب آسیا است، گفت: امروز دشمن را از فاصله دور با سلاح‌های دوربرد و نقطه‌زن منهدم کردیم و اجازه نزدیک شدن آن‌ها به خاک کشور را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ یوسف قربانی امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در آئین گرامیداشت سرلشکر خلبان شهید احمد کشوری که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار کرد: در تمام فتنه‌ها چراغ راه ما فرمایشات ولی امر مسلمین است؛ یعنی در جاهایی که فتنه وجود دارد، ولایت، چراغ راه است؛ بنابراین همیشه گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) هستیم.

وی افزود: به عنوان مثال در دوران شکل‌گیری انقلاب اسلامی اعلامیه‌های امام (ره) از طریق بالگردها به نقاط مختلف کشور آن هم به‌صورت پنهانی منتقل می‌شدند؛ زمانی هم که غائله کردستان به وجود آمد، شهید کشوری خلبان داوطلبی بود که شهید چمران را از محاصره ضد انقلاب در کردستان خارج کرد.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه در دفاع مقدس با ۸۰ کشور جنگیدیم و اجازه ندادیم که حتی یک وجب از خاک کشورمان جدا شود، عنوان کرد: در دفاع مقدس، هوانیروز ۵۰۰ هزار ساعت عملیات انجام داد که این عدد در جهان رکورد محسوب می‌شود؛ البته هم‌زمان چنانچه بلایای طبیعی هم رخ می‌داد در کنار مردم برای کمک‌رسانی حضور می‌یافت.

سرتیپ قربانی بیان کرد: از سال ۱۳۶۷ که هوانیروز در عملیات مرصاد کمر منافقین را شکست تاکنون آن‌ها نتوانستند قد علم کنند. هوانیروز ارتش از بزرگترین و قدرتمندترین ناوگان بالگردی غرب آسیا برخوردار است و به واسطه همین امر امروز در ۳۰ استان کشور در خدمت مردم هستیم؛ به نحوی که در بالگردهای ما چندین مورد شاهد متولد شدن نوزادان و جابه‌جایی ۵۸ عضو پیوندی بودیم.

وی افزود: امروز در تاریکی و در شرایط بد هوایی رزمایش انجام می‌دهیم؛ این باعث شده تا سرویس‌های جاسوسی کشوهای غربی عنوان کنند که باید مراقب باشیم تا بالگردهای ارتش ایران شبانه روی شناورهای ما در خلیج‌فارس ننشینند.

فرمانده هوانیروز ارتش با بیان اینکه هوانیروز ارتش قدرت بلامنازع غرب آسیا است، گفت: امروز دشمن را از فاصله دور با سلاح‌های دوربرد و نقطه‌زن منهدم می‌کنیم و اجازه نزدیک شدن آن‌ها به خاک کشور را نمی‌دهیم.

کد خبر 710848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.