دستگیری عامل شهادت مامور پلیس طی عملیات ویژه در نیکشهر

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوان‌سوم امیر درویشی ادیمی، از ماموران فراجا، پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی شهادت مظلومانه ستوان‌سوم امیر درویشی ادیمی، از مأموران انتظامی شهرستان کنارک، طی درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح موادمخدر در بخش زرآباد شهرستان کنارک در دی‌ماه ۹۸، مراتب شناسایی شد و دستگیری عامل اصلی شهادت این مأمور جان‌برکف، به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی پلیس، متهم اصلی شناسایی شد و با توجه به متواری و مجهول‌المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آورد و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، عامل اصلی شهادت ستوان‌سوم درویشی ادیمی را در یکی از محورهای مواصلاتی نیکشهر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی را توقیف کرد.

جلیلیان با اشاره به اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور جان‌برکف انتظامی، بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

کد خبر 710840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.