عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ آذر

در این بسته خبری از طول مسیر خط دوم متروی قم ۱۳ کیلومتر افزایش یافت تا بزرگ‌ترین تقاطع چهارسطحی شرق کشور در مشهد به بهره‌برداری رسید و آغاز طراحی نقشه ۱۱ پل و تقاطع غیرهمسطح در قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بزرگترین تقاطع چهار سطحی شرق کشور در مشهد بهره‌برداری شد

محمد رضا قلندر، شهردار مشهد با بیان اینکه تقاطع چهار سطحی آزادگان به عنوان بزرگترین تقاطع از این نوع در شرق کشور با برگزاری مراسمی در مشهد به بهره برداری رسید، گفت: قرارگاه خاتم این طرح را با صرف ۶ هزار میلیارد ریال هزینه اجرا کرده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ آذر

آغاز طراحی نقشه ۱۱ پل و تقاطع غیر همسطح در قزوین

اسماعیل عرشیان، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی نقشه هندسی ۱۱ پل و تقاطع غیرهمسطح در شهر قزوین آغاز شده و باید تا پایان شهریور ۱۴۰۳ تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

۹۹ هزار مترمربع از معابر و اماکن عمومی بروجرد مناسب‌سازی شد

سیروس پاپی، معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری بروجرد گفت: ۹۹ هزار متر مربع از معابر و اماکن عمومی شهر بروجرد با هدف تسهیل تردد افراد دارای معلولیت از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مناسب سازی شد.

۷۰ درصد از فضای سبز تبریز زیر پوشش شبکه آب خام قرار گرفت

سیامک آسیایی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: با اجرای طرح توسعه ۷۲ کیلومتری شبکه آب خام حوزه فضای سبز در سال جاری، ۷۰ درصد از فضای سبز این شهر زیر پوشش این شبکه قرار گرفت.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۹ آذر

طول مسیر خط دوم مترو قم ۱۳ کیلومتر افزایش یافت

محمدرضا انگشت باف، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: در طرح امکان سنجی خط دوم مترو قم به پردیسان طول مسیر از ۱۵ کیلومتر به ۲۸ کیلومتر و تعداد ایستگاه‌ها از ۱۲ به ۲۱ ایستگاه افزایش یافته‌است.

۱۷ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری گم نشده است

حبیب کاشانی، خزانه دار شورای شهر تهران گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان بودجه شهرداری گم نشده و فقط در سامانه به ثبت نرسیده است.

یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع سطح شهر بروجرد آسفالت شده است

یحیی عیدی بیرانوند، شهردار بروجرد گفت: یک‌میلیون و ۸۰۰ هزار مترمربع سطح شهر آسفالت شده است.

اعلام اسامی نیروگاه‌هایی که در سال ۱۴۰۱ مازوت‌سوزی داشته‌اند

مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران اسامی نیروگاه‌هایی را که در سال ۱۴۰۱ مازوت‌سوزی داشته‌اند، اعلام کرد.

کد خبر 710832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.