ترمیم و رنگ‌آمیزی ۹۰۰ المان شهری در مشهد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از آغاز فعالیت ترمیم، بازسازی، مرمت و رنگ‌آمیزی ۹۰۰ المان شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، حسین مختاری امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ از آغاز فعالیت ترمیم، بازسازی، مرمت و رنگ آمیزی ۹۰۰ المان شهری در این شهر خبر داد و اظهار کرد: ترمیم و تعمیر، رنگ آمیزی و زیبا سازی این المان‌ها از جمله فعالیت‌هایی است که با هدف حفظ آراستگی فضای شهری، افزایش تنوع در المان‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها در نوروز ۱۴۰۳ اجرا می‌شود.

وی افزود: تمام اِلمان‌های موجود مورد بازنگری قرار گرفته است و المان‌هایی که آسیب دیده‌اند، شناسایی و بازسازی می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد ادامه داد: زیباسازی فضای شهری با استفاده از المان‌های زیبا و چشم‌نواز در تقویت نشاط فضای شهری بسیار مؤثر است.

مختاری تصریح کرد: المان‌های شهری از جمله سرمایه‌های موجود در هر شهر است که با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی شهرنشینی و زیبایی بصری و جلوه شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی همکارانش در سازمان جهت آماده‌سازی این آثار برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ گفت: علاوه بر المان‌های سال گذشته، تعدادی المان جدید از سوی هنرمندان طراحی و ساخته می‌شود و هم‌زمان با نوروز ۱۴۰۳ در سطح شهر مشهد در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

کد خبر 710820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.