افزایش حقوق سربازان از پایان آذر + جزییات

گفت: حقوق سربازان از پایان آذر سال جاری حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و به‌طور میانگین از ۳ میلیون و ۸۵۰ به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدمحسن دهنوی در حاشیه نشست علنی امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در جمع خبرنگاران درباره توافقات انجام شده در خصوص افزایش حقوق سربازان، اظهار کرد: در تبصره «۱۲» قانون بودجه امسال مصوب کردیم که حقوق پرداختی به سربازان بین ۶۰ تا ۹۰ درصد پایور هم‌تراز باشد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: ابتدای سال جاری حدود ۲۰ درصد حقوق سربازان افزایش پیدا کرد، یعنی حقوق سربازان که به صورت میانگین در سال گذشته حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود اکنون به صورت میانگین به ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است.

وی اضافه کرد: به حکم قانونی ما عمل نشده بود، زیرا منابع کافی در اختیار نبود و سازمان برنامه و بودجه و ستاد کل درباره تأمین منابع به تفاهم برسند؛ طی یک ماه گذشته جلسات متعددی در مجلس با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان منابع نیاز داشتیم برای اینکه در ماه‌های پایانی سال به قانون به‌درستی بتوانیم عمل کنیم.

دهنوی تصریح کرد: از این ماه منابع لازم تأمین شد و توافق شد، بنابراین از آذر یعنی پایان همین ماه، دریافتی سربازان نزدیک ۲۰ درصد دیگر افزایش پیدا می‌کند و به صورت میانگین از ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان می‌رسد. با این اوصاف میانگین افزایش حقوق سربازان نسبت به سال گذشته حدود ۴۵ درصد خواهد بود، بنابراین سربازان از این ماه شاهد افزایش حقوق خواهند بود، البته این عدد به صورت میانگین بیان شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: ما خبرهای خوب دیگری نیز برای سربازان طی یک ماه آینده خواهیم داشت.

کد خبر 710811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد اکبری نژاد IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    2 1
    الکی نگید 3800هزارتومن دارید میدید به سربازا سرباز نیرو انتظامی با مدرک دیپلم تقریبا 3میلیون هم نمیگیره سرباز 3فر 2700 حقوقش با چه سندی میتونید ثابت کنید خالص دریافتی سرباز اونچیزی هست که شما گفتین
    • میثم حسینی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      0 0
      سلام میگم حقوق اموزشی رو سر ماه میریزند یا دو ماه رو با هم میریزند
  • علی قزل IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    2 0
    حقوق سرباز معلم برج ۴.۵ ما2.200میلیون بود و برج ۶ و تا برج ۹ نریخته اند و یک‌ماهه بیمه سرباز ما ها را به حالت تعویق افتاد
  • هادی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    0 0
    سلام چطور حساب کردید ۲۰درصدحقوق میشه ۶۰۰تومن الان منی که متاهلم با بچه ۶میلیونه ۲۰درصدمیشه ۱۲۰۰بعد چطور ۶۰۰تومن اضافه میشه و فرقی نداره بین مجرد متاهل یعنی ۶میلیون ۲۰درصد میشه ۷۲۰۰.تا که دزدی دروغ