اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و کشف مقادیری انواع کالای قاچاق خبر داد.

سردار یحیی‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در لرستان اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با اولویت مقابله با خودروهای موسوم به شوتی، با حضور مأموران ستادی، تخصصی و سایر یگان‌های تابعه این شهرستان شناسایی محل‌های عبور قاچاقچیان و خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از شگردهای خاص پلیسی به هفت دستگاه خودروی وانت و سواری تیزرو موسوم به شوتی که بعضی از آن‌ها نیز مجهز به سیستم دودزا و مخزن میخ سه‌پایه بودند، مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان اضافه کرد: در بازرسی از این خودروها میزان قابل توجهی انواع مختلف کالای قاچاق خارجی از جمله انواع لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، فرآورده‌های نفتی و انواع ظروف آشپزخانه کشف شد، هفت متهم در این زمینه دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

سردار الهی با بیان اینکه ارزش تقریبی کالاهای کشف‌شده برابر اعلام کارشناسان ۳۰ میلیارد ریال است، تاکید کرد: پلیس با اقتدار کامل، قاطعانه و بدون اغماض در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی در چهارچوب قانون با قانون‌شکنان برخورد خواهد کرد.

کد خبر 710792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.