منطقه ۱۱ اصفهان در مسیر پیشرفت و تحول/ ‏لزوم برنامه‌ریزی هدفمند برای شهر دوستدار محیط زیست

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی هدفمند باید به‌عنوان دوستدار محیط زیست و پیشرو در ارائه خدمات شهری در شهر اصفهان باشیم، گفت: طی دو سال گذشته منطقه ۱۱ شهرداری این کلان‌شهر پیشرفت قابل توجهی داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه نوزدهم آذر_ در بازدید از منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این منطقه طی دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در زمینه‌های مدیریت شهری، خدمات شهری و عمران شهری داشته است.

وی با بیان اینکه امروزه در جهان «خدمات» از «تولید» سبقت گرفته است و کیفیت در «خدمات» برگزاری مسابقه‌ای بدون خط پایان است، افزود: در جهان کنونی به‌طور آشکار «اقتصادها» بیشتر به سمت خدماتی شدن پیش می‌رود، به‌طوری که کشورهایی که به خاطر بافت و زیرساخت‌های طبیعی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی دارای امتیازاتی هستند، از دیگر کشورها پیشی گرفته‌اند و به‌عبارت دیگر «خدمات» به‌گونه‌ای است که به خاطر انعطاف‌پذیری و فضای خلاقانه خود هیچ‌گونه محدودیتی را برنمی‌تابد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: متناسب با رشد و توسعه شهرها، خدمات نیز به مرور رشد و تکامل یافته است، به‌طوری که امروز شهروندان شاهد ظهور سبک‌ها و خدمات نوین و خلاقانه فراوانی در حوزه توزیع خدمات شهری هستند.

منطقه ۱۱ اصفهان در مسیر پیشرفت و تحول/ ‏لزوم برنامه‌ریزی هدفمند برای شهر دوستدار محیط زیست

بقایی ادامه داد: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در منطقه ۱۱ صورت گرفته است و در این دوره مدیریت شهری نیز گام‌هایی برای خدمت بهتر به شهروندان برداشته شده است؛ ارزیابی ما از این منطقه بر اساس برنامه‌های توسعه شهر اصفهان مثبت است و تمام تلاش برای توسعه و پیشرفت آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم خروجی نهایی را نگاه می‌کنند و اگر این خروجی رضایت‌بخش باشد، به‌طورقطع ما موفق شده‌ایم، گفت: همواره تاکید داشته‌ایم که با برنامه‌ریزی هدفمند باید به‌عنوان دوستدار محیط زیست و پیشرو در ارائه خدمات شهری در شهر اصفهان باشیم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه معاونت خدمات شهری نقش به‌سزایی در رضایت شهروندان از مجموعه مدیریت شهری و در نگاهی کلی‌تر، نظام و انقلاب دارد، افزود: معاونت خدمات شهری در صف اول مجموعه مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی به شهروندان قرار دارد.

وی اظهار داشت: جمع‌آوری زباله و رفت‌وروب شهر یکی از حوزه‌های فعالیت معاونت خدمات شهری است که طبق قانون، یکی از سه وظیفه مهم شهرداری‌ها تلقی می‌شود.

منطقه ۱۱ اصفهان در مسیر پیشرفت و تحول/ ‏لزوم برنامه‌ریزی هدفمند برای شهر دوستدار محیط زیست

به گزارش ایمنا، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار اصفهان به همراه امیرحسین خسروی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، روح‌الله ابوطالبی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری، حمید قنادنیا سرپرست سازمان زیباسازی و مجید عرفان‌منش مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان، از منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان بازدید کردند. در این بازدید که حدود ۵ ساعت به طول انجامید، مدیریت منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان به همراه معاونین و مسئولان فرایند اقدامات و عملیات‌های شهری به ارائه گزارش عملکرد این منطقه پرداختند و طرح‌های مربوط به خدمات شهری و وضعیت بوستان‌ها، فضای سبز، مکان‌های بازی، زیباسازی و نظافت منطقه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

کد خبر 710790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 0
    تو را بخدا به شهر بهارستان هم نگاهی بکنید.مردم گناه دارند.