جزئیات برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حضرت زهرا (س) در اصفهان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه روز شهادت حضرت زهرا (س) برنامه‌ «تشییع مادرانه» که اجتماع بزرگ عزاداران حضرت زهرا (س) همراه با بدرقه شهدا است برگزار می‌شود، گفت: آغاز این برنامه از ساعت ۹ صبح بیست‌وششم آذر از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا است.

حجت‌الاسلام علیرضا ناجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: روز شهادت حضرت زهرا (س) قله تشییع شهدا در استان اصفهان است و بر این اساس تمام برنامه‌هایی که در این مدت در شهرستان‌ها برقرار بوده، به‌صورت تجمیعی روز شهادت حضرت زهرا (س) در برنامه‌ای با عنوان تشییع مادرانه که اجتماع بزرگ عزاداران حضرت زهرا (س) است همراه با بدرقه شهدای گمنام برگزار می‌شود.

وی در خصوص جزئیات برگزاری این برنامه افزود: برنامه تشییع مادرانه ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، بیست‌وششم آذر از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا آغاز می‌شود و در ابتدای مسیر برنامه عزاداری داریم و پس از آن آئین تشییع برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن دعوت از عموم برای حضور در این برنامه توضیح داد: بر اساس آمار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تنها احتمال بازگشت هزار شهید گمنام دیگر وجود دارد که از این تعداد حدود ۲۵۰ شهید در ایام فاطمیه تشییع شده‌اند، یعنی سال‌های آخری است که میزبان این شهدا هستیم و از مردم دعوت می‌کنیم تا با نیت و حاجت در این برنامه حضور داشته باشند و از این فرصت استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، کاروان اهالی بهشت که حامل پیکر ۱۲ شهید گمنام است، در طول ۱۰ روز به تمام شهرستان‌های استان اصفهان سفر می‌کند و در روز پایانی یعنی هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به اصفهان می‌رسد که جزئیات این برنامه را در ادامه مشاهده می‌کنید:

جزئیات برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حضرت زهرا (س) در اصفهان اعلام شد

کد خبر 710785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.