اسکیت در مسیر درستی قرار گرفته است

رئیس فدراسیون اسکیت گفت: اتفاقات و نتایجی که تا کنون در این رشته رقم خورده است، حکایت از آن دارد که در مسیر درستی حرکت‌ کرده‌ایم و درصدد هستیم تا با افتتاح خانه‌های اسکیت،‌ رشد و توسعه این ورزش را در ایران تسریع کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید هنرجو با بیان اینکه بعد از لطف رهبری و دیداری که با جامعه ورزش داشتند، بار سنگینی بر دوش همه مسئولان و ورزشکاران کشور است اظهار کرد: در این دیدار مطالبی بیان شد که خط‌مشی ورزش را به خوبی ترسیم کرد. بعد از این دیدار به عنوان بخشی از بدنه ورزش خود را موظف و مکلف به اجرای سیاست‌هایی کردیم که سرعت رشد و موفقیت در اسکیت را تسریع کند.

وی افزود: ورزش نسبت به سایر فضاهای دیگر شرایط متفاوتی دارد و با توجه به حضور جوانان و افراد مستعد، باید با برنامه‌ریزی و مدیریت از آن بهره برد. مدیریت در این فضا هم نیاز به عشق و تلاش شبانه‌روزی دارد که خوشبختانه این فضا در جامعه اسکیت و در همه هیئت‌های ما دیده می‌شود. ورزش اسکیت ۱۲ رشته را تحت پوشش خود دارد که از این میان ۸ رشته فعال است و در بازی‌های آسیایی هانگژو هم شاهد افتخارآفرینی این رشته بودیم.

رئیس فدراسیون اسکیت تاکید کرد: وقتی در بازی‌های معتبری از جمله بازی‌های آسیایی به مدال می‌رسید، سطح توقعات از شما و قهرمانان این رشته بالا می‌رود، هدف همه ما این است که با تلاش مضاعف و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود زمینه رشد و توسعه این رشته را فراهم کنیم. افراد مستعد بسیاری در اسکیت ایران حضور دارند که در اقصی‌نقاط کشور پراکنده است و جا دارد با حمایت همه بخش‌های مختلف‌، آن‌ها را در مسیر ورزش قهرمانی قرار داد تا در آینده‌ای نزدیک برای کشورمان افتخار آفرین بوده تا در میادین بین‌المللی پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورند.

منبع: ایرنا
کد خبر 710783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.