قهرمانی نمایندگان ایران در فوتبال و والیبال شرکت‌های جهان

تیم فوتبال هفت نفره صنایع ملی مس و والیبال واگن پارس در چهارمین دوره رقابت‌های شرکت‌های جهان در مکزیک قهرمان شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، چهارمین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها با حضور ورزشکاران بیش از ۵۰ کشور در بیش از ۲۵ رشته ورزشی طی سه روز در شهر لئون مکزیک برگزار شد.

در روز پایانی چهارمین دوره رقابت‌های جهانی شرکت‌ها، در فوتبال هفت‌نفره تیم صنایع ملی مس ایران با کسب پیروزی قاطع برابر حریف خود به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این رقابت‌ها ۱۲ تیم در سه گروه با هم پیکار کردند که تیم صنایع ملی مس ایران پس از پیروزی بر تمامی حریفان در دیدار نهایی نیز برابر تیم فلکسی آمریکا با نتیجه شش بر صفر پیروز شد و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

همچنین در روز پایانی مسابقات والیبال قهرمانی شرکت‌های جهان در شهر لئون مکزیک تیم والیبال واگن پارس در فینال تمام‌ایرانی برابر تیم فولاد مبارکه قرار گرفت و موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را به دست آورد، فولاد مبارکه نیز به مدال نقره رسید.

پس از پایان این دوره از پیکارها، مجمع عمومی فدراسیون جهانی ورزش شرکت‌ها WFCS در محل هتل هادسون شهر لئون مکزیک محل برگزاری چهارمین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها برگزار شد و اعضای هیئت رئیسه برای چهار سال انتخاب شدند. در این مجمع «بسی یر» از فرانسه برای چهار سال دیگر رئیس باقی ماند و از آسیا «دای لوکیانگ» از چین به عنوان نایب‌رئیس قاره آسیا انتخاب شد.

در این مجمع گزارش خزانه‌دار به تصویب رسید و رؤسای کمیته‌های برگزاری بازی‌های جهانی کاتانیای ایتالیا ۲۰۲۴ و دانمارک ۲۰۲۶ گزارش اقدامات اولیه خود را ارائه کردند.

همچنین مقرر شد برای تعیین نامزدی میزبانی مسابقات جهانی سال ۲۰۲۸ در اجلاس آتی در کاتانیا تصمیم‌گیری شود. پیش‌بینی می‌شود در پنجمین دوره بازی‌های جهانی شرکت‌ها در شهر کاتانیای ایتالیا در سال ۲۰۲۴ بیش از ۵ هزار نفر از کارگران شرکت‌ها حضور پیدا کنند.

منبع: ایرنا
کد خبر 710777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.