ورودی شمال اصفهان نیازمند تسهیلات پارکینگ و اصلاح هندسی است

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با بیان اینکه بیشترین حجم ورود خودروها به شهر از سمت بزرگراه معلم و خیابان کاوه است، گفت: در نظر گرفتن تسهیلات ترافیکی و اصلاح هندسی ورودی شمال شهر اصفهان واقع در محور کاوه ضروری است.

حسین حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه جلسه بررسی مشکلات و موانع ترافیکی و بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه هشت شهرداری اصفهان اظهار کرد: در نظر گرفتن تسهیلات ترافیکی و اصلاح هندسی ورودی شمال شهر اصفهان واقع در محور کاوه ضروری است.

وی افزود: بیشترین حجم ورودی به مرکز شهر اصفهان از سمت بزرگراه معلم است که ضرورت ایجاد تسهیلات پارکینگ در مجاورت پایانه کاوه و اصلاح هندسی نقطه اتصال خیابان کاوه به راستگرد بزرگراه چمران، همچنین مدیریت هوشمندانه هرگونه بارگذاری شهری در این محور را می‌طلبد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با تأیید بر اقدامات ترافیکی در محدوده منطقه هشت، احداث خیابان‌های شهید چمران، بهرام‌آباد و استاد شهریار جنوبی را در بهبود تردد در این محدوده الزامی و مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: نصب سامانه‌های هوشمند ثبت تخلف، پلاک‌خوان، سرعت‌سنج و عبور از چراغ قرمز در سطح معابر این منطقه، عامل کاهش تخلفات ترافیکی آن است.

ورودی شمال اصفهان نیازمند تسهیلات پارکینگ و اصلاح هندسی است

حق‌شناس جمعیت ۳۰۰ هزار نفری منطقه هشت و میزان استقبال و ساخت‌وساز در این منطقه را از ظرفیت‌های آن دانست و تاکید کرد: جلوگیری از بروز هرگونه چالش در آینده این منطقه ضروری است که ضمن انتخاب مشاوران ذی‌صلاح، عارضه‌سنجی و مطالعات ترافیکی برای توسعه و گسترش ساخت‌وساز در این منطقه انجام شود.

وی با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل پاک و مهندسی شبکه معابر و استفاده از تجهیزات هوشمند موجب بهبود عبور و مرور در منطقه هشت شهرداری اصفهان می‌شود، افزود: احداث پارک‌سوار در حاشیه ایستگاه‌های متروی موجود در این منطقه، از طرح‌های حوزه ترافیک است.

کد خبر 710737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.