توسعه و ایجاد زیرساخت رشته‌های ورزشی در اولویت کاری استان اردبیل است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توسعه و ایجاد زیرساخت رشته‌های مختلف ورزشی در اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور شامگاه _پنجشنبه هجدهم آذر_ در دیدار با سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در هیئت ورزشی استان، اظهار کرد: توسعه و ایجاد زیرساخت رشته‌های مختلف ورزشی در جهت حمایت از ورزشکاران و تشویق جوانان به ورزش در اولویت کاری اداره کل ورزش و جوانان اردبیل است.

وی افزود: استان اردبیل آمادگی برای توسعه فعالیت رشته‌های ورزشی تحت پوشش فدراسیون و همچنین همکاری در میزبانی مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی را دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: اختصاص تجهیزات ورزشی تخصصی به استان در جهت توسعه و پیشرفت رشته‌ها به هیئت استان ضروری است.

پریچهره رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی نیز در این دیدار با بیان اینکه توجه ویژه به راه‌اندازی و توسعه رشته‌های انجمن‌های ورزشی در استان اردبیل را خواستاریم، اظهار کرد: استان اردبیل یکی از استان‌های فعال است که توانست با مدیریت قوی و نیروی انسانی پر کار اقدامات مؤثری را برای راه‌اندازی کمیته‌های ورزشی مختلف انجام دهد.

وی افزود: در رشته دارت استان اردبیل از استان‌هایی است که توانسته این رشته را در لایه‌های مهم جامعه به خصوص در جامعه کارمندی به خوبی راه‌اندازی کرده و مسابقات مهمی از جمله مسابقات کارمندان دولت و قهرمانی کشور را میزبانی کند.

کد خبر 710734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.