توقیف ۵۰۱ دستگاه خودروی شوتی در گیلان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان از توقیف ۵۰۱ دستگاه خودرو شوتی با اجرای طرح ضربتی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، امیر طالبی با اشاره به استمرار اجرای طرح ضربتی جمع‌آوری و توقیف خودروهای شوتی و هنجارشکن در استان گیلان اظهار کرد: خودروهای شوتی علاوه بر ایجاد مشکل در حوزه قاچاق در حوزه ترافیکی و تردد نیز برای شهروندان مشکلاتی ایجاد می‌کنند و با اقدامات مجرمانه جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

وی افزود: شاهد هستیم در بیشتر تصادفات، این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده‌اند و این موضوع مطالبه جامعه است، بنابراین باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه رانندگانی که در خیابان‌ها و جاده‌ها تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم‌بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلوگیری از هرگونه هنجارشکنی و بی‌نظمی ترافیکی، طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

طالبی تصریح کرد: تاکنون ۵۰۱ دستگاه خودرو شوتی و تغییر وضعیت در استان گیلان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده است.

وی در خصوص نحوه ترخیص خودروهای توقیف‌شده گفت: در مراحل ترخیص خودروهای شوتی، الزام به رفع نقص ظاهری و فنی و بازگرداندن وسیله نقلیه به حالت استاندارد در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 710711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.