بدرقه سفیر صلح هلال‌احمر برای حمایت از مردم مظلوم غزه

آیین بدرقه سفیر صلح هلال‌احمر برای برگزاری پویش دو صلح و دوستی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه در ساختمان زیتون جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از مرکزی، آئین بدرقه مجتبی یادگاری سفیر صلح و دوستی جمعیت هلال احمر ایران و رکورد دار دو ماراتن ایران و آسیا از سازمان ثبت رکوردهای جهانی ایمارو برای حضور در پویش دو صلح و دوستی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، ظهر امروز شنبه_ هجدهم آذر_ برگزار شد.

این آئین با حضور مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی و جمعی از مسئولان و مدیران استان مرکزی برگزار شد.

یادگاری با حضور در این پویش، پیام صلح و دوستی در جهان و اعلام انزجار از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین (غزه) و کادر درمان اعزامی به غزه را ابلاغ خواهد کرد.

سفیر صلح هلال‌احمر مسافت ۸۰ کیلومتر را در مسیر استان‌های مرکزی، کرمانشاه، لرستان، قم، اصفهان، قزوین، البرز و تهران به مدت چهار روز با شعار فراگیر شدن صلح جهانی در دنیا (Promoting Global Peace in the World) طی خواهد کرد.

مقرر شد، اختتامیه این پویش ملی بشردوستانه هلال احمر در ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران با حضور دبیرکل و رؤسای جمعیت هلال‌احمر برگزار و با قرائت بیانیه پایانی در حمایت از کودکان مظلوم فلسطین و کادر درمان اعزامی به غزه و محکومیت حمله وحشیانه به بخش‌های بهداشتی درمانی همراه باشد.

به گزارش ایمنا، پویش دو صلح و دوستی به همت معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان مرکزی و با حمایت سازمان جوانان هلال‌احمر کشور و همکاری جمعیت هلال‌احمر استان‌های کرمانشاه، لرستان، قم، اصفهان، قزوین، البرز و تهران در حمایت از زنان و کودکان بی پناه فلسطین و مجروحان حملات وحشیانه دشمن اشغالگر قدس و کادر درمان اعزامی به غزه و همچنین محکومیت حمله به بخش‌های بهداشتی درمانی و ایجاد محدودیت برای درمانگران داوطلب برگزار شد.

بدرقه سفیر صلح هلال‌احمر برای حمایت از مردم مظلوم غزه

کد خبر 710677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.