مشکل اراضی مسکونی محله نایبند شمالی بندرعباس بررسی شد

طی جلسه‌ای با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مشکل اراضی مسکونی محله نایبند شمالی بندرعباس بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، جمعی از اهالی محله نایبند شمالی در مصلای نماز جمعه ضمن دیدار با استاندار هرمزگان به بیان مشکلات خود در خصوص اراضی مسکونی این محله پرداختند و استاندار نیز مقرر کرد امروز جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم محله و مدیران مرتبط برگزار شود.

بر همین اساس امروز جلسه‌ای به ریاست مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حضور نمایندگان محله نایبند شمالی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فرماندار شهرستان بندرعباس برگزار و مشکلات مردم بررسی شد.

در این جلسه پس از تشریح مشکل از سوی نمایندگان محله، استاندار هرمزگان بر کمک به حل مشکلات اراضی این منطقه تاکید و از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندار خواست نسبت به مرتفع نمودن دغدغه مردم اقدام کنند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه وجود معارض برای اراضی مسکونی مردم که بیش از ۵۰ سال از سکونت آنها در این محله می‌گذرد باید بررسی شود، اظهار کرد: مبنای تصمیم گیری در خصوص این زمین‌ها با توجه به اینکه مردم از دولت سند دریافت کرده‌اند باید نقشه‌های هوایی سال ۴۴ و ۵۴ باشد.

وی افزود: باید صحت ادعای معارضین بررسی شود چرا که در حال حاضر پرونده‌های دیگری نیز با این مشکل مواجه هستند بر همین مبنا برای راستی آزمایی این پرونده‌ها با هماهنگی دستگاه قضائی حکم فعلی متوقف می‌شود تا پس از بررسی نهایی نسبت به تعیین مالکیت زمین‌ها اقدام شود.

دوستی همچنین بر برگزاری جلسات هفتگی برای حل این مشکل مهم تاکید کرد و گفت: هر شنبه با حضور استاندار جلسه بررسی آخرین وضعیت این زمین‌ها برگزار می‌شود و تا حصول نتیجه و رفع دغدغه مردم ادامه خواهد یافت.

در ادامه این نشست نمایندگان محله نایبند شمالی از سرعت عمل و اقدام عملی استاندار هرمزگان در تشکیل جلسه و بررسی مشکل آنها پس از تنها یک روز تقدیر کردند.

کد خبر 710662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.