دستگیری سارقان موتورسیکلت‌های شرق اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق و کشف پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت شهروندان در برخی از مناطق شرقی شهر اصفهان، با توجه به شیوه و شگرد خاص سارقان در سرقت، موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، در نهایت رد پای دو سارق را در این سرقت‌ها به دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی و محل اختفای متهمان، هر دو سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به هفت فقره سرقت موتورسیکلت در شرق شهر اصفهان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: از مخفیگاه سارقان پنج دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان موتورسیکلت‌های مسروقه را به دو مالخر با قیمت‌های بسیار پایین می‌فروختند که سرانجام مالخران نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 710645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.