جاساز ۷۰ کیلوگرم تریاک در کوئیک

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری کوئیک و کشف ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات هماهنگ ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق مواد افیونی و کشف محموله‌های مواد مخدر، مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام کار دقیق از جابه‌جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران گشت انتظامی یگان امداد با کنترل محور مورد نظر موفق شدند خودرو کوئیک سوداگر مرگ را شناسایی و در عملیاتی هماهنگ و منسجم خودرو را متوقف و در بازرسی از آن حدود ۷۰ کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اینکه در این عملیات یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، بر عزم جدی پلیس برای مقابله با سوداگران مرگ تأکید و خاطرنشان کرد: شهروندان اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 710637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.